25 წლის ინდოელი მოდელი, ბავიტა მანდავა მოდის სამყაროში ნამდვილ სენსაციად იქცა. ჰაიდერაბადში დაბადებული გოგონა, რომელიც სულ ცოტა ხნის წინ ნიუ-იორკში რიგითი სტუდენტი იყო, დღეს მსოფლიო მედიის ყურადღების ცენტრშია. მან ნიუ-იორკში გამართულ Chanel-ის გრანდიოზულ შოუზე, Métiers d'Art 2026, მთავარი მოდელის როლი მოირგო და ჩვენება პირველმა გახსნა.
ეს არ არის უბრალოდ წარმატებული მოდელის ისტორია – ეს არის იღბლიანი შემთხვევისა და დაუჯერებელი დამთხვევების ჯაჭვი, რომელმაც ბავიტა მეტროსადგურიდან პირდაპირ მაღალი მოდის ოლიმპზე აიყვანა.
სიმბოლური წრე – როგორ იპოვეს მომავალი ვარსკვლავი
“ბავიტას ისტორია კინოფილმის სცენარს ჰგავს. მოდის სამყაროში მისი გზა სრულიად შემთხვევით, ნიუ-იორკის მეტროში დაიწყო. ბავიტა, რომელიც იმ დროს უბრალო სტუდენტი იყო და ყოველდღიური საქმეებით იყო დაკავებული, მოდის აგენტებმა სადგურზე, ხალხის ნაკადში სრულიად მოულოდნელად შენიშნეს. ეს საბედისწერო შეხვედრა 2025 წლის გაზაფხული/ზაფხულის სეზონის დაწყებამდე სულ რაღაც ორი კვირით ადრე შედგა.
ბედის ირონიით, Chanel-ის კრეატიულმა დირექტორმა, მატიე ბლაზიმ თავისი ახალი კოლექციის, Métiers d'Art 2026-ის ჩვენების ადგილად სწორედ ნიუ-იორკის მეტროსადგური შეარჩია. შესაბამისად, ბავიტასთვის ეს მომენტი სიმბოლური და პოეტური აღმოჩნდა: გოგონამ, რომლის კარიერაც მიწისქვეშა სადგურში დაიწყო, ზუსტად იგივე გარემოში გახსნა მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე პრესტიჟული ბრენდის შოუ.

არქიტექტორი ინდოეთიდან და NYU-ის სტუდენტი
სანამ პოდიუმზე აღმოჩნდებოდა, ბავიტა მანდავას სრულიად განსხვავებული გეგმები ჰქონდა. ის წარმოშობით ინდოეთიდან, ჰაიდერაბადიდანაა, სადაც არქიტექტურას სწავლობდა. მოგვიანებით ის აშშ-ში გადავიდა და სწავლა ნიუ-იორკის უნივერსიტეტში (NYU), დამხმარე ტექნოლოგიების (Assistive Technology) მიმართულებით განაგრძო.
ის წარმატებით ახერხებდა აკადემიური საქმიანობისა და მოდისადმი მზარდი ინტერესის შეთავსებას, თუმცა მეტროში მომხდარმა შეხვედრამ მისი ცხოვრება რადიკალურად შეცვალა.
განსაკუთრებული კავშირი დიზაინერთან
ბავიტას წარმატებაში ლომის წვლილი სწორედ დიზაინერ მატიე ბლაზის მიუძღვის. ბლაზიმ, რომელიც მაშინ მოდის სახლ Bottega Veneta-ში მუშაობდა, გოგონა პირველმა შეამჩნია და შანსი მისცა. ბავიტას დებიუტი სწორედ Bottega-ს ჩვენებაზე, ექსკლუზიური სტატუსით შედგა, რასაც ბრენდის სარეკლამო კამპანიაში მონაწილეობა მოჰყვა.
როდესაც ბლაზი Chanel-ში გადავიდა, მან თავისი „აღმოჩენა“ თან წაიყვანა. ბავიტა მონაწილეობდა მის სადებიუტო ჩვენებაშიც, ახლა კი, მეორე კოლექციის ჩვენების გახსნის პატივიც მას ერგო.




