42 ქართული ტურისტული კომპანია „China Ready“ პროგრამაში ჩაერთო

ჩინეთის ტურისტულ ბაზართან კავშირების დამყარების და საქართველოში ტურისტული ნაკადების ზრდის მიზნით, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ორგანიზებით, 42 ტურისტული კომპანიის წარმომადგენლისთვის ტრენინგი გაიმართა. ინფორმაციას, ტურიზმის ეროვნული სააგენტო ავრცელებს.
ქართული ტუროპერატორებისა და გიდებისთვის ტრენინგი საერთაშორისო მარკეტინგული სააგენტოს Dragon Trail International-ის წარმომადგენლებმა ჩაატარეს.
ტრენინგის „China Ready“ მიზანია, საქართველოს ტურისტული სექტორის წარმომადგენლების მომზადება, სერვისის ჩინურ ბაზარზე მორგება, ბაზრის სპეციფიკის გაცნობა და ეფექტიანი საკომუნიკაციო სტრატეგიების შემუშავება.
საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ჩინური ბაზრიდან ტურისტული ნაკადების ზრდის მიზნით Dragon Trail International-თან თანამშრომლობს. კომპანია ერთ-ერთ წამყვან ციფრულ მარკეტინგულ სააგენტოდ ითვლება ჩინეთში და თანამშრომლობს მსოფლიოს წამყვან ტურიზმის ორგანიზაციებთან და ბრენდებთან.

ასევე დაგაინტერესებთ

თინა ბოკუჩავა – ევროპარლამენტარებთან განვიხილეთ ივანიშვილსა და მის გარემოცვაზე სანქციების ამოქმედების აუცილებლობა – გარწმუნებთ, ძალიან ინტენსიურად მიმდინარეობს ამ საკითხზე მუშაობა დიდ ბრიტანეთშიც

ამირან გამყრელიძე – არ შეიძლება მოსახლეობასა და სამედიცინო საზოგადოებასთან ამ ფორმით ურთიერთობა – გადაწყვეტილების მიმღებებს გთხოვთ, თავი შევიკავოთ მეტი ესკალაციისგან და მოვნახოთ ჩიხიდან გამოსავალი, ის ყოველთვის არსებობს