Volkswagen-მა პარასკევს განაცხადა, რომ მისი ძირითადი ბრენდების ჯგუფის, რომელიც მოიცავს მის ყველაზე გაყიდვად VW ბრენდს, ოპერაციული მოგება პირველ კვარტალში 46.3%-ით შემცირდა ევროკავშირის ნახშირბადის რეგულაციებისა და აშშ-ის ტარიფებით გამოწვეული მარაგების შემცირების გამო.
ძირითადი ბრენდების ჯგუფის საოპერაციო მოგება 1.12 მილიარდ ევრომდე (1.27 მილიარდი აშშ დოლარი) შემცირდა გასული წლის 2.08 მილიარდ ევროსთან შედარებით, ხოლო მის VW-ის მსუბუქი ავტომობილების განყოფილებაში 84.9%-იანი ვარდნა დაფიქსირდა 112 მილიონ ევრომდე. ძირითადი ბრენდი ასევე მოიცავს Skoda-ს, Seat-ს და Cupra-ს.
