Bloomberg–ი Guinness–ის გაყიდვების ზრდაში ფლეშმობის როლზე წერს

ბრიტანეთში Guinness–ის ლუდის გაყიდვების ზრდაზე შესაძლოა გავლენა იქონია ფლეშმობის კონკურსმა სახელწოდებით Split the G (გაყავი ასო G), რომელიც პოპულარული გახდა X-ზე, TikTok–ზე და სხვა სოციალურ ქსელებში, წერს Bloomberg–ი.
ბოლო ექვსი თვის განმავლობაში ბრენდის ლუდის გაყიდვები 17%-ით გაიზარდა. გამოწვევაა ლუდის პირველი ყლუპების შემდეგ სასმელსა და ქაფს შორის საზღვარი გარკვეულ დონეზე იყოს: ან ასო G-ის შუაში ბრენდის ლოგოში ბრენდირებულ ჭიქებზე (აქედან გამომდინარე სახელი), ან ლუდის სახელსა და ლოგოს შორის.
Split the G-ის პირველი ხსენებები ინტერნეტში 2018 წლით თარიღდება. ფლეშმობმა პოპულარობა 2022 წელს მოიპოვა. თამაშისადმი ინტერესის მკვეთრი ზრდა მოხდა 2024 წლის დეკემბერში. იმავე თვეში, მსოფლიოს უდიდესმა გინესის პაბმა, Devonshire–მა, კვირაში 27,500 პინტი გაყიდა.
rbc

ასევე დაგაინტერესებთ

საკადრო კუთხით ძალიან მნიშვნელოვანი ცვლილებები განხორციელდა და ამ ცვლილებების ერთ-ერთი მიზანი იყო ის, რომ კორუფციის შემცირების მიმართულებით გადაგვედგა კონკრეტული ნაბიჯები – ირაკლი კობახიძე