Redbull-მა დრონებით ცაში ტეტრისი ითამაშა

ამბავი ასეთია: Dubai Frame-ის თავზე 2800 დრონის გამოყენებით რედბულმა ტეტრისი ითამაშა. ასე კი უპრეცედენტო მასშტაბზე გეიმინგის, ტექნოლოგიებისა და ექსპერიმენტული მარკეტინგის შერწყმის მომსწრე გაგვხადა — გლობალური ტურნირის ფინალი მოაწყო, რომელმაც 60 ქვეყნიდან 7 მილიონზე მეტი მობილური მოთამაშე მიიზიდა, თუმცა ამასთან, წარმოაჩინა ბრენდის უნარი, ყველასთვის ნაცნობი თამაში სანახაობის ნაწილად ექცია. დრონების თანამედროვე ტექნოლოგიით კი ბავშვობის ნოსტალგიებიც გააღვიძა და სასაუბრო თემა ფიზიკური თუ ციფრული სივრცეებიდან, ცაში გადაიტანა:
www.marketer.ge