მოგზაურობის მენეჯერები მოჰყვნენ თუ რაზე აკეთებენ აქცენტს სასტუმროს პროგრამის შექმნისას

გლობალური ბიზნეს მოგზაურობის ასოციაციის (GBTA) ახალი კვლევის თანახმად, სასტუმროს კორპორატიული პროგრამის შექმნისას მოგზაურობის მენეჯერებისთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი ფასია.
ევროპიდან და აშშ-დან პროფესიონალების გამოკითხვამ აჩვენა, რომ გამოკითხულთა 83% ძირითადად ტარიფებზე, ფასდაკლებებსა და ფიქსირებულ ფასებზეა ორიენტირებული.
მიუხედავად იმისა, რომ სასტუმროს მდებარეობა მეორე ადგილზე გავიდა, გამოკითხულთა 82% ოფისებთან ახლოს მდებარე უძრავ ქონებას ეძებდა, ხოლო 44%-მა აირჩია სასტუმროები, რომლებიც პარტნიორებთან ახლოს მდებარეობენ.