2025 წელს მოსახლეობა ყველაზე ნაკლებად ჯანდაცვაში მიღებული მომსახურებით არის კმაყოფილი – ACTR

მიუხედავად იმისა, რომ 2025 წელს საქართველოს მოსახლეობის მიერ მომსახურების ხარისხის შეფასება გაუმჯობესდა, ACTR-ის კვლევის ფარგლებში კვლევის ფარგლებში გამოვლინდა მომსახურების ის სფეროებიც, რომლებიც ვერ აკმაყოფილებს მომხმარებლის მოლოდინებს და ყველაზე დაბალი შეფასებები უფიქსირდებათ.
კონკრეტულად კი „ეისითი კვლევის“ კვლევის შედეგებით ირკვევა, რომ მომხმარებელმა მომსახურების ხარისხი საშუალოზე მაღალი ქულით შეაფასა: 10-ბალიანი სკალით 7.04 ქულა, რაც 2023 წელთან შედარებით 0.4 ქულით (2023: 6.64 ქულა) გაზრდილია.
საქართველოს მოსახლეობა 2025 წელს ყველაზე ნაკლებად კმაყოფილი არის ჯანდაცვის სფეროში მიღებული მომსახურებით: