საერთო ჯამში, 10,5 მილიარდი დოლარი დაიხარჯა კამპანიის რეკლამებზე 2024 წლის საარჩევნო ციკლში, AdImpact-ის მიერ შედგენილი და NPR-ის მიერ გაანალიზებული მონაცემების მიხედვით.
ეს ჯამი 1 მილიარდი დოლარით მეტია ოთხი წლის წინანდელთან შედარებით.
ამ ციკლის ოცდასამ შტატში დაიხარჯა 100 მილიონ დოლარზე მეტი. მაგრამ ერთი შტატი პირველ ადგილზეა: პენსილვანია. 1,2 მილიარდი დოლარი დაიხარჯა შტატში რეკლამებზე, ეს პირველი შემთხვევაა აშშ-ს ისტორიაში, როდესაც ერთმა შტატმა დაინახა 1 მილიარდ დოლარზე მეტი რეკლამა.
ქვეყნის მასშტაბით საპრეზიდენტო არჩევნებზე, მათ შორის პრაიმერის ჩათვლით, დაახლოებით 3 მილიარდი დოლარი დაიხარჯა. ეს ოდნავ დაბალია 2020 წელთან შედარებით, მაგრამ ეს შეაფერხა ნიუ-იორკის ყოფილმა მერმა მაიკ ბლუმბერგმა, რადგან დახარჯა 586 მილიონი დოლარი რეკლამებში მისი წარუმატებელი დემოკრატიული პირველადი მცდელობისთვის. ეს იყო თითქმის ის 651 მილიონი დოლარი, რაც პრეზიდენტ ბაიდენის კამპანიამ დახარჯა პრაიმერულ და საყოველთაო არჩევნებში ყოფილი პრეზიდენტის დონალდ ტრამპის წინააღმდეგ.
წლევანდელი ჯამიდან დაახლოებით 2,6 მილიარდი დოლარი მოხმარდა საერთო არჩევნებს, რომელიც არაოფიციალურად დაიწყო მარტის სუპერ სამშაბათის შემდეგ.
საპრეზიდენტო კამპანია კონცენტრირებულია შვიდ შტატში. საპრეზიდენტო არჩევნებისთვის დახარჯული 5 დოლარიდან თითქმის 4 დოლარი წავიდა პენსილვანიაში, მიჩიგანში, ვისკონსინში, ჯორჯიაში, ჩრდილოეთ კაროლინაში, არიზონასა და ნევადაში.
ამ არჩევნებში ყველაზე დიდ ხარჯებს მოიცავს საპრეზიდენტო კამპანია, კომიტეტები, რომლებიც ცდილობენ აირჩიონ კანდიდატები სენატში და პალატაში, ასევე რამდენიმე გარე ჯგუფი.