საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ (GCCA), სწრაფი მოხმარების პროდუქტების(FMCG) ბაზარზე, კონცენტრაციაზე თანხმობა გასცა. საქმე შეეხება CHG & CO LTD-ის მიერ შპს „შაბას“ 50%-იანი წილის შეძენის გზით განხორციელებულ კონცენტრაციას.
საქართველოს კონკურენციისა და მომხმარებლის დაცვის სააგენტომ (GCCA), სწრაფი მოხმარების პროდუქტების(FMCG) ბაზარზე, კონცენტრაციაზე თანხმობა გასცა. საქმე შეეხება CHG & CO LTD-ის მიერ შპს „შაბას“ 50%-იანი წილის შეძენის გზით განხორციელებულ კონცენტრაციას.