29 აპრილის შეკრება ჩავთვალოთ, რომ არის 31 მარტის რეფერენდუმი, სადაც ქართველმა ხალხმა მკაფიოდ უნდა დააფიქსიროს – სურს თუ არა რეალური დამოუკიდებლობა და სუვერენული საქართველოს ხილვა

29 აპრილის შეკრება ჩავთვალოთ, რომ არის 31 მარტის რეფერენდუმი, სადაც ქართველმა ხალხმა მკაფიოდ უნდა დააფიქსიროს – სურს თუ არა რეალური დამოუკიდებლობა და სუვერენული საქართველოს ხილვა
„29 აპრილის შეკრება ჩავთვალოთ, რომ არის 31 მარტის რეფერენდუმი, სადაც ქართველმა ხალხმა მკაფიოდ უნდა დააფიქსიროს – სურს თუ არა რეალური დამოუკიდებლობა, სუვერენული საქართველოს ხილვა და ქართული, ეროვნული ინტერესების მატარებელი პოლიტიკა. და არა, ზაზუნების ბორბალში ყოფნა, სადაც საქართველო ყოველთვის ხელწამოსაკრავი იქნება.“ – ამის შესახებ მედიასთან „ხალხის ძალის“ წევრმა, ანალიტიკოსმა მ განაცხადა.
მისი თქმით, 29 აპრილის შემდეგ საზოგადოება უკვე არჩევნებისთვის უნდა მოემზადოს, რათა იქ საბოლოოდ დაადასტუროს საკუთარი არჩევანი.
„29 აპრილის მერე, როცა საშინაო და საგარეო მტერს, მეგობარს თუ გაურკვეველ პარტნიორს დემონსტრაციას მოვუწყობთ, თუ რას და ვის უჭერს საზოგადოება მხარს, ამის შემდეგ სრულიად საზოგადოება ანალოგიური 31 მარტის რეფერენდუმის დაცვისთვის, ანუ არჩევნებისთვის უნდა მოემზადოს.“ – განაცხადა ზურაბ ქადაგიძემ.
Previous: მინდა ჩემი ღირებულებების ევროპა, თუ მიმიღებ, უნდა მიმიღო ღირსებით და პატივით, არა სირცხვილით, დამცირებით და მითითებებით – ასე ვიყავით კომუნისტების დროს, რასაც იტყოდა მოსკოვი, ის იყო ყველასთვის საქმე

ასევე დაგაინტერესებთ

თუ თსუ-ში 2-3 ათასია A კატეგორიის პროფესორების ანაზღაურება, ეს ანაზღაურება უნდა იყოს მინიმუმ 10 ათასი ლარი იმისათვის, რომ სტიმული ჰქონდეს პროფესორს, იმუშაოს უნივერსიტეტში სრულ განაკვეთზე და საკუთარი თავი მიუძღვნას ბოლომდე სწავლებას და ასევე -კვლევას

განისაზღვრება კვოტები, რომლებიც გადანაწილდება უნივერსიტეტებზე და დაფინანსებას მიიღებენ კონკრეტული უნივერსიტეტები, მათ შორის, გეოგრაფიული განაწილების გათვალისწინებით, სახელმწიფო უნივერსიტეტებში იქნება უზრუნველყოფილი სრულიად თანამედროვე, გამართული ინფრასტრუქტურა

აქტიურად ვმუშაობთ სახელმძღვანელოების დახვეწაზე სკოლების დონეზეც, რათა მივიღოთ ახალი, ბევრად უფრო დახვეწილი სახელმძღვანელოები, რომლებიც იქნება დაფუძნებული ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების დოკუმენტზე