საკონსულტაციო კომპანია Accenture-ის კვლევის თანახმად, სასტუმროს სულ უფრო მეტი სტუმარი ეჭვქვეშ აყენებს ტრადიციული ლოიალობის პროგრამების ღირებულებას და უჩივის „ქულებისგან დაღლილობას“. გამოკითხულთა ნახევარმა აღიარა, რომ სასტუმროების ასეთი შეთავაზებები მათ მოლოდინებს აღარ ამართლებს.
ათიდან თითქმის ექვსი სტუმარი (57%) კვლავ მონაწილეობს სასტუმროს ლოიალობის პროგრამებში. თუმცა, ანალიტიკოსების თქმით, მომხმარებელთა მოლოდინების ცვლილება, განსაკუთრებით ახალგაზრდა თაობაში, ეჭვქვეშ აყენებს ქულების პრივილეგიებზე გაცვლის კლასიკურ მოდელს.
Accenture-ის მონაცემებით, Z თაობისა და მილენიალების მოგზაურები 19%-ით უფრო ხშირად უერთდებიან ლოიალობის პროგრამებს, ვიდრე უფროსი ასაკის ადამიანები (X თაობა და ბეიბი ბუმერები).
