2014 წელს „ვისოლ ჯგუფსა“ და Dunkin’-ს შორის ექსკლუზიურიფრანჩაიზინგის შეთანხმების გაფორმებიდან დღემდე, ლეგენდარული ამერიკული ბრენდი საქართველოში ერთ-ერთყველაზე წარმატებულ სარესტორნო ქსელად იქცა. ყოველდღიურად, Dunkin’-ის ერთგული მომხმარებლებისაქართველოში 25 000-ზე მეტ ფინჯან ყავას მიირთმევენ, რაცბრენდს ქვეყნის ყველაზე მსხვილ ყავისა და ყავის პროდუქტებისმომწოდებელ საცალო ქსელად აქცევს.
დღეს Dunkin’-ი 75 რესტორანს აერთიანებს ქვეყნის მასშტაბით. რესტორნები 100-ზე მეტი დასახელების, საქართველოშიდამზადებული, ყოველდღიურად ახალი პროდუქციით, თბილისშიარსებული ცენტრალიზებული, მაღალტექნოლოგიური საწარმოსმეშვეობით მარაგდება. საწარმო აღჭურვილია გერმანული, ფრანგული და იტალიური უმაღლესი ხარისხის დანადგარებით.
“დანკინმა” საქართველოში სრულად მოახდინა წარმოებისლოკალიზება და შექმნა გემო, რომელიც Dunkin’-სკონკურენტებისგან მყისიერად გამოარჩევს.
„ევროპაში #1 ფრანჩაიზერად აღიარება, უდაოდ ძალიან დიდიწარმატებაა არა მხოლოდ საქართველოს Dunkin’-ისთვის, არამედმთლიანად „ვისოლ ჯგუფისა“ და ქვეყნისთვის. დანკინსმართლაც რომ საუკეთესო ყავა აქვს საქართველოში, რაცჩვენთვის საამაყოა და ამ ხარისხობრივ პარამეტრებს ჩვენყოველთვის უკომპრომისოდ დავიცავთ და ძალიანგავუფრთხილდებით.
ლეგენდარული ამერიკული ბრენდების – Wendy’s®️, Dunkin’ დაSUBWAY®️-ს ქვეშ ჩვენ უკვე 130 რესტორანს ვაერთიანებთ, რაც„ვისოლ ჯგუფს“ საქართველოს სარესტორნო ინდუსტრიაშიყველაზე მსხვილ მოთამაშედ აქცევს. ჩვენს მიერ განვლილი გზადა მიღებული შედეგი ადასტურებს, რომ საქართველო მზადაამომხმარებელს შესთავაზოს მსოფლიო დონის, უმაღლესიხარისხის პროდუქტები და მომსახურება, მუდმივად დანერგოსინოვაციები და კონკურენცია გაუწიოს მართლაც რომ ნებისმიერქვეყანას საერთაშორისო ასპარეზზე. ჩვენ განსაკუთრებითგვეამაყება, რომ საქართველოს Dunkin’-ი ევროპის N:1 ფრანჩაიზერად აღიარეს“ აცხადებს სოსო ფხაკაძე, „ვისოლჯგუფის“ პრეზიდენტი.
როგორც გივი გვეტაძე, Dunkin’, Wendy’s®️, და SUBWAY®️-ს აღმასრულებელი დირექტორი, აღნიშნავს: „ეს აღიარება არისროგორც საქართველოს Dunkin’-ის გუნდის, ასევე ჩვენი ერთგულიმომხმარებლების დამსახურება, რომლებიც პირველი დღიდანგვენდობიან და მუდმივად ცვლილებებისა და განვითარებისკენგვიბიძგებენ. ჩვენი ძლიერი გუნდი ყოველდღიურადდაუღალავად იბრძვის უმაღლესი ხარისხის პროდუქტებისა დასერვისების შექმნისა და ინოვაციების დანერგვისათვის.
დღეს Dunkin’, Wendy’s®️, და SUBWAY®️-ს ერთიანი მობილურიაპლიკაცია წინასწარი შეკვეთის, პერსონალური, AI გენერირებული სპეციალური შეთავაზებებისა და მომსახურებისსწრაფად მიღების ყველაზე კომფორტული საშუალებაა. თვითმომსახურების კიოსკები მთელს ქსელში კი რიგებისთავიდან არიდების, უკონტაქო გადახდისა და სასურველი მენიუსშეძენის ძალიან ეფექტური და მოსახერხებელი ფორმაა. ევროპაში #1 ფრანჩიზერის ტიტული განსაკუთრებულად საამაყოადა დიდი სტიმულია მთელი გუნდისთვის. ჩვენ ვაგრძელებთსწორი და პროფესიული განვითარების გზას, რათა ყავისმოყვარულებს, მთელი ქვეყნის მასშტაბით ბრენდთანურთიერთობის უნიკალური და დასამახსოვრებელიგამოცდილება შევთავაზოთ.“
ამერიკული Dunkin’-ი, 1950 წლიდან, ყავისა და ყავისპროდუქტების ერთ-ერთი ყველაზე ცნობილი ბრენდიამსოფლიოში. იგი გლობალურ ბაზარზე, 14,000-ზე მეტირესტორნით, მსხვილი ამერიკული კორპორაცია “Inspire Brands” ოჯახის წევრია. “Inspire Brands”-ის პორტფოლიოში შედის 32,000-ზემეტი რესტორანი მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში. ესბრენდებია: Arby’s, Dunkin’, Baskin-Robbins, Buffalo Wild Wings, Jimmy John’s, Rusty Taco და SONIC.
დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით::
რუსუდან კბილაშვილი
საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის სამსახურის ხელმძღვანელი
„ვისოლ ჯგუფი“ / ტელ: 995.577.102.201
