როდესაც ბიზნესი არაკეთილსინდისიერად მოქმედებს და ბაზარზე ხელოვნურ ფასებს ამკვიდრებს, სახელმწიფოს ჩართულობა არა მხოლოდ გამართლებული, არამედ გარდაუვალი აუცილებლობაა

როდესაც ბიზნესი არაკეთილსინდისიერად მოქმედებს და ბაზარზე ხელოვნურ ფასებს ამკვიდრებს, სახელმწიფოს ჩართულობა არა მხოლოდ გამართლებული, არამედ გარდაუვალი აუცილებლობაა
სურსათის მაღალ ფასებთან დაკავშირებით პრემიერ-მინისტრ ირაკლი კობახიძის პოზიცია ცხადყოფს, რომ მთავრობა ზრუნავს მოქალაქეების რეალურ საჭიროებებზე – წერს ექსპერტი დავით ჩიხელიძე სოციალურ ქსელში. როგორც ჩიხელიძე აღნიშნავს, შესაბამისი სტრუქტურების მიერ ბაზრის სიღრმისეული მოკვლევის შემდეგ, მომხმარებლებს ექნებათ შესაძლებლობა მიიღონ უფრო სამართლიანი და დაბალანსებული ფასები, რაც სოციალურ სტაბილურობასა და ეკონომიკურ სამართლიანობას გააძლიერებს. „სურსათის მაღალ ფასებთან დაკავშირებით პრემიერ-მინისტრ ირაკლი კობახიძის პოზიცია ცხადყოფს, რომ მთავრობა ზრუნავს მოქალაქეების რეალურ საჭიროებებზე.
სურსათის ფასების ზრდა სერიოზული გამოწვევაა და იგი თითოეულ ჩვენს მოქალაქეს აწუხებს. იმ შემთხვევაში, როდესაც ბიზნესი არაკეთილსინდისიერად მოქმედებს და ბაზარზე ხელოვნურ ფასებს ამკვიდრებს, სახელმწიფოს ჩართულობა არა მხოლოდ გამართლებული, არამედ გარდაუვალი აუცილებლობაა. პრემიერის მიერ გაჟღერებული ინიციატივა მოკლევადიან პერსპექტივაშიც კი მნიშვნელოვან შედეგს მოუტანს საზოგადოებას. შემდგომ ეტაპზე კი, შესაბამისი სტრუქტურების მიერ ბაზრის სიღრმისეული მოკვლევის შემდეგ, მომხმარებლებს ექნებათ შესაძლებლობა მიიღონ უფრო სამართლიანი და დაბალანსებული ფასები, რაც სოციალურ სტაბილურობასა და ეკონომიკურ სამართლიანობას გააძლიერებს.“ – წერს ჩიხელიძე.

ასევე დაგაინტერესებთ

პრემიერ კობახიძის ზეაქტუალური ინიციატივა, კომპლექსურად დარეგულირდეს კოსმოსური ფასნამატები ქსელურ მარკეტებში, ბიზნესზე ზეწოლა კი არა, კარტელური მტაცებლებისგან მომხმარებელთა დაცვაა

სასწრაფოდ უნდა შეიკრიბოს პარტია ფედერალისტები, რომან გოცირიძე და ის 20 კაცი ვინც ამ გადაწყვეტილებას არ ემხრობა და აუხსნან დანარჩენ ქვეყანას, რომ ნატოში გაწევრიანების პერსპექტივა მხოლოდ თავისუფალ კონკურენციაში მყოფ მაიონეზ სლობოდას შეუძლია

საქართველოში კონკრეტული საცალო ქსელების წმინდა მოგების მარჟა 7, 8 და 14 პროცენტიც კია, როდესაც ევროპაში მათი წმინდა მოგების მარჟა საშუალოდ 2 პროცენტია, ძალიან მაღალია დისტრიბუტორი კომპანიების წმინდა მოგების მარჟაც, რომელიც საქართველოში, როგორც წესი, 6-დან 13.5 პროცენტამდე მერყეობს

აქტიურად ვიმუშავებთ სადისტრიბუციო კომპანიებისა და მარკეტების ქსელების წარმომადგენლებთან, რომ ჩვენი თანამოქალაქეებისთვის ფასების შემცირებას მივაღწიოთ, მინდა, ვთხოვო საქართველოს პარლამენტს, შექმნას საპარლამენტო კომისია, რომელიც საკითხის შესაფასებლად შესაბამის საპარლამენტო ბერკეტებს გამოიყენებს, ასევე მოვუწოდებ სამართალდამცავ უწყებებს, სიღრმისეულად შეისწავლონ საკითხი