დღევანდელი ევროკავშირი ამერიკის ხელში არის ბუფერული ზონა რუსეთსა და ჩინეთს შორის

„დღევანდელი ევროკავშირი ამერიკის ხელში არის ჩვეულებრივი ბუფერული ზონა რუსეთსა და ჩინეთს შორის. ამის დადასტურებაა მათი შიდა თუ საგარეო პოლიტიკა და ეკონომიკის მაჩვენებელი.“ – ამის შესახებ მედიასთან „ხალხის ძალის“ წევრმა, ანალიტიკოსმა მ განაცხადა.
მისი თქმით, ახლა ბრძოლა მიდის იმასთან დაკავშირებით, რომ ჩინეთი ევროპულ ბაზარზე და კავკასიაში არ შევიდეს და ევროპაში მესამე, დიდი აქტორის როლი არ შეასრულოს. ამ გეოპოლიტიკურ ჯახში კი, ხელისუფლების ძალიან სწორი და პრაგმატული პოლიტიკის დამსახურებით, საქართველო ყველაზე მშვიდობიანი დერეფანი აღმოჩნდა.
„ევროკავშირმა უნდა შეასრულოს ამერიკის უსაფრთხოებისთვის გარკვეული როლი. ამის ერთ-ერთი მაგალითია ში ომის აფეთქება, რამაც შედარებით გაანეიტრალა აგრესორი , ახლა კი ბრძოლა მიდის იმასთან დაკავშირებით, რომ ჩინეთი ევროპულ ბაზარზე და კავკასიაში არ შევიდეს და ევროპაში მესამე, დიდი აქტორის როლი არ შეასრულოს. ამ გეოპოლიტიკურ ჯახში, ჩვენი ხელისუფლების ძალიან სწორი და პრაგმატული პოლიტიკის დამსახურებით, აღმოვჩნდით ყველაზე მშვიდობიანი დერეფანი. აფეთქდა ციმბირული მაგისტრალები, აფეთქდა ის სამხედრო მაგისტრალები, რაც ირანზე გადის და ხვალ რა იქნება, არავინ იცის; აფეთქებულია საზღვაო არხები და რჩება აზია-ევროპის დამაკავშირებელი ერთადერთი მწვანე გზა, რომელიც საქართველოზე გადის. ჩავთვალოთ, რომ ეს გზაც თუ „აფეთქდა“, ევროკავშირი ამერიკის ამარა დარჩება. ამისთვის მიდის ბრძოლა. კუბილიუსიც და ფოტიგაც ამ პროცესებში უბრალოდ შემსრულებლები არიან“, – განაცხადა ზურაბ ქადაგიძემ.

ასევე დაგაინტერესებთ

თუ თსუ-ში 2-3 ათასია A კატეგორიის პროფესორების ანაზღაურება, ეს ანაზღაურება უნდა იყოს მინიმუმ 10 ათასი ლარი იმისათვის, რომ სტიმული ჰქონდეს პროფესორს, იმუშაოს უნივერსიტეტში სრულ განაკვეთზე და საკუთარი თავი მიუძღვნას ბოლომდე სწავლებას და ასევე -კვლევას

განისაზღვრება კვოტები, რომლებიც გადანაწილდება უნივერსიტეტებზე და დაფინანსებას მიიღებენ კონკრეტული უნივერსიტეტები, მათ შორის, გეოგრაფიული განაწილების გათვალისწინებით, სახელმწიფო უნივერსიტეტებში იქნება უზრუნველყოფილი სრულიად თანამედროვე, გამართული ინფრასტრუქტურა

აქტიურად ვმუშაობთ სახელმძღვანელოების დახვეწაზე სკოლების დონეზეც, რათა მივიღოთ ახალი, ბევრად უფრო დახვეწილი სახელმძღვანელოები, რომლებიც იქნება დაფუძნებული ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების დოკუმენტზე