“გატაცებული მანქანები” – “სითი პარკი” გაცილებით ლმობიერი იყო ვიდრე “თბილისი პარკინგი!” – ზვიად ტომარაძე

“სითი პარკი” გაცილებით ლმობიერი იყო ვიდრე “თბილისი პარკინგი!” თუ “სითი პარკის” დროს პარკირებისთვის 25 ლარს ვიხდიდით 6 თვეში ერთხელ, ახლაც ამ თანხას ვიხდით, მაგრამ ამას დაემატა ზონალური პარკირება, რაშიც საათში ვიხდით 1 ლარს! “სითი პარკის” დროს ევაკუატორით წაყვანის ჯარიმა თუ 70 ლარი იყო, ახლა ჯარიმა 150 ლარია! “სითი პარკის” დროს, არასწორ პარკირებაზე ჯარიმა თუ 10 ლარი იყო, ახლა ჯარიმა 50 ლარია! სრულიად უწყინარ სიტუაციაში ევაკუატორით “იტაცებენ” ავტომობილებს. 2014–2016 წლებში “სიტი პარკის” ბოროტმოქმედებაზე 3-ჯერ შევიტანეთ კანონპროექტი მე და ბ-ნმა როინ მიგრიაულმა. 2014 წელს ჩვენი კანონპროექტი პარლამენტმა მიიღო კიდეც და კანონი ძალაში შევიდა, სწორედ ჩვენი სიტყვები ჩაიწერა კანონში, რომ თუ ავტომობილი არ აფერხებს მოძრაობას, არ ქმნის საავარიო ვითარებას ან საცობს არ შეიძლებოდა მისი მოტაცება! თუმცა მას შემდეგ კანონში იმდენი რამე ჩაამატეს, რომ მუხლი კი არა პოემა გეგონება…

ასევე დაგაინტერესებთ

ლევან გოგიჩაიშვილი – უარს არ ვეუბნებით, თუ ზურაბ ჯაფარიძე შეხვედრის სურვილს გამოთქვამს, შეხვედრას წინ არაფერი უდგას – ჯერ „ნაცები“ გაერთიანდნენ და შემდეგ სხვა ჯგუფებთან სცადონ მოლაპარაკება

მარკო რუბიო – შეთანხმება ორ რამეს საჭიროებს: ორივე მხარემ რაღაც მიიღოს და რაღაც დათმოს, გადაწყვეტილება უკრაინასა და რუსეთზე იქნება დამოკიდებული – პროგრესს მივაღწიეთ, მაგრამ ბევრია გასაკეთებელი, ყველაზე რთული ყოველთვის ბოლო საკითხებია

ზურაბ ჯაფარიძე – პროტესტი დემონსტრირებაა, რომ მოქალაქეები არ ეგუებიან დიქტატურას – განცდა უნდა გაჩნდეს ადამიანებში, რომ არის ალტერნატიული ძალა: შეთანხმება საერთო ბრძოლის სტრატეგიაზე, თუნდაც საერთო სიაზე, ხედვაზე, რაც არის „ქართული ქარტია“