Volvo Personal Service – როდესაც სერვისი პერსონალურ გამოცდილებად იქცევა

თა­ნა­მედ­რო­ვე ავ­ტომფლო­ბე­ლე­ბის­თვის დრო და სან­დო­ო­ბა უკვე ისე­თი­ვე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რო­გორც ავ­ტო­მო­ბი­ლის ბრენ­დი და ხა­რის­ხი. სწო­რედ ამი­ტომ „ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლო“ მომ­ხმა­რე­ბელს სთა­ვა­ზობს უნი­კა­ლუ­რი სერ­ვი­სის კონ­ცეფ­ცი­ას – Volvo Personal Service (VPS), რო­მე­ლიც იმა­ზე გა­ცი­ლე­ბით მე­ტია, ვიდ­რე უბ­რა­ლოდ ტექ­ნი­კუ­რი მომ­სა­ხუ­რე­ბა.

VPS-ის ძი­რი­თა­დი იდეა მარ­ტი­ვია – ავ­ტო­მო­ბი­ლის სერ­ვი­სი უნდა იყოს სწრა­ფი, ეფექ­ტუ­რი და, რაც მთა­ვა­რია, პერ­სო­ნა­ლი­ზე­ბუ­ლი. ამ მიდ­გო­მის ფარ­გლებ­ში ვოლ­ვოს ოფი­ცი­ა­ლურ სერ­ვის­ცენ­ტრებ­ში პრო­ცე­სი რა­დი­კა­ლუ­რად გან­სხვავ­დე­ბა იმ ტრა­დი­ცი­უ­ლი პრაქ­ტი­კის­გან, რო­მელ­საც მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში იყ­ვნენ მიჩ­ვე­უ­ლი.

ირაკ­ლი იმ­ნა­ძე, „ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლოს“ დი­რექ­ტო­რი: „Volvo Personal Service ვოლ­ვოს ახა­ლი სა­ო­პე­რა­ციო სტან­დარ­ტია გა­ყიდ­ვე­ბის შემ­დგომ მომ­სა­ხუ­რე­ბა­ში, რო­მე­ლიც შექ­მნი­ლია მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე მორ­გე­ბუ­ლი, სწრა­ფი და ეფექ­ტუ­რი სერ­ვი­სის უზ­რუნ­ველ­სა­ყო­ფად.

VPS-ის მთა­ვა­რი იდეა არის პი­რა­დი ტექ­ნი­კო­სის (Personal Service Technician) კონ­ცეფ­ცია – ის პი­რა­დად მარ­თავს მომ­სა­ხუ­რე­ბის სრულ პრო­ცესს, უშუ­ა­ლოდ ურ­თი­ერ­თობს მომ­ხმა­რე­ბელ­თან, შე­სა­ბა­მი­სად, ზუს­ტად იცის მისი სა­ჭი­რო­ე­ბე­ბი.

გარ­და ამი­სა, სის­ტე­მა ეფუძ­ნე­ბა სწრა­ფი სერ­ვი­სის მო­დელს, სა­დაც ერთ ავ­ტო­მო­ბილ­ზე ორი ტექ­ნი­კო­სი ერ­თდრო­უ­ლად მუ­შა­ობს. ეს მნიშ­ვნე­ლოვ­ნად ამ­ცი­რებს მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხან­გრძლი­ვო­ბას, ზრდის სერ­ვი­სის გამ­ტა­რუ­ნა­რი­ა­ნო­ბას და ზო­გავს მომ­ხმა­რებ­ლის დროს, რაც ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია თა­ნა­მედ­რო­ვე სამ­ყა­რო­ში. ჩვე­ნი მი­ზა­ნია, ავ­ტო­მო­ბი­ლის ფლო­ბა ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის უფრო კომ­ფორ­ტუ­ლი და სა­სი­ა­მოვ­ნო გავ­ხა­დოთ“.

VPS არ არის უბ­რა­ლოდ სწრა­ფი სერ­ვი­სი. ეს მიდ­გო­მა ავ­ტო­მო­ბი­ლის მოვ­ლას პერ­სო­ნა­ლურ გა­მოც­დი­ლე­ბად აქ­ცევს. მომ­ხმა­რე­ბე­ლი არ არის უბ­რა­ლოდ „ნო­მე­რი რიგ­ში“ – მას ელო­დე­ბა თა­ვი­სი პი­რა­დი ტექ­ნი­კო­სი, რო­მე­ლიც იც­ნობს მის ავ­ტო­მო­ბილს და ზუს­ტად იცის, რა სჭირ­დე­ბა.

VPS რამ­დე­ნი­მე პრინ­ციპს ეფუძ­ნე­ბა: პი­რა­დი ტექ­ნი­კო­სი, რო­მე­ლიც პერ­სო­ნა­ლურ ყუ­რა­დღე­ბას ნიშ­ნავს; ორ­გა­ნი­ზე­ბუ­ლი გუნ­დუ­რი მუ­შა­ო­ბა, რაც დრო­ის ეფექ­ტურ გა­მო­ყე­ნე­ბას­თან პირ­და­პირ კავ­შირ­შია, და გა­დამ­ზა­დე­ბუ­ლი ტექ­ნი­კო­სე­ბი, რაც VPS-ის სა­ფუძ­ვე­ლია. „ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლომ“ გა­სულ წელს მი­ი­ღო VPS-ის სერ­ტი­ფი­კა­ტი, მე­ქა­ნი­კო­სებ­მა გა­ი­ა­რეს სპე­ცი­ა­ლუ­რი სწავ­ლე­ბა და მო­ი­პო­ვეს შე­სა­ბა­მი­სი ავ­ტო­რი­ზა­ცია. ამას­თა­ნა­ვე, აპ­რილ­ში „ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლომ“ უმას­პინ­ძლა რე­სერ­ტი­ფი­ცი­რე­ბის პრო­ცესს და უმაღ­ლე­სი შე­ფა­სე­ბა აიღო VPS სტან­დარ­ტის და­ნერგვის კუ­თხით.

Volvo Personal Service-ით სარ­გებ­ლო­ბა შე­საძ­ლე­ბე­ლია წი­ნას­წა­რი რე­ზერ­ვა­ცი­ი­თაც, ნო­მერ­ზე (+995) 32 2 24 42 42 და­კავ­ში­რე­ბით. მომ­ხმა­რე­ბელს სა­შუ­ა­ლე­ბა ექ­ნე­ბა, სა­კუ­თა­რი ავ­ტო­მო­ბი­ლის სერ­ვი­სის პრო­ცესს „ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლოს“ კომ­ფორ­ტუ­ლი შო­უ­რუ­მი­დან და­აკ­ვირ­დეს.

თე­გე­ტა ჰოლ­დინ­გის ერთ-ერთ მი­მარ­თუ­ლე­ბა­ში, თე­გე­ტა ქარსში შე­მა­ვა­ლი კომ­პა­ნია ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლო შვე­დურ ბრენ­დს სა­ქარ­თვე­ლო­ში 2019 წლი­დან წარ­მო­ად­გენს. კომ­პა­ნია პრე­მი­უმ კლა­სის ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის ოფი­ცი­ა­ლუ­რი იმ­პორ­ტი­ო­რია. კომ­პა­ნია მომ­ხმა­რე­ბელს SUV-ებს, სე­და­ნებ­სა და უნი­ვერ­სა­ლებს სთა­ვა­ზობს, მათ შო­რის არის რო­გორც და­მუხ­ტვა­დი ჰიბ­რი­დე­ბი, ისე ში­გაწ­ვის ძრა­ვი­ა­ნი უახ­ლე­სი მო­დე­ლე­ბი. შო­უ­რუ­მის გარ­და, მომ­ხმა­რე­ბელს შე­საძ­ლებ­ლო­ბა აქვს, კომ­პა­ნი­ის ციფ­რუ­ლი მა­ღა­ზი­ით ისარ­გებ­ლოს, კომ­პა­ნი­ის ვებგ­ვერ­დზე ავ­ტო­მო­ბი­ლი 360-გრა­დუ­სი­ა­ნი სის­ტე­მით, დის­ტან­ცი­უ­რად შე­ა­ფა­სოს და კონ­ფი­გუ­რა­ტო­რის დახ­მა­რე­ბით, სა­სურ­ვე­ლი კომ­პლექ­ტა­ცი­ის მო­დე­ლი სა­კუ­თა­რი გე­მოვ­ნე­ბით აა­წყოს, რომ­ლის ჩა­მოყ­ვა­ნა­საც ვოლ­ვო ქარ სა­ქარ­თვე­ლო უზ­რუნ­ველ­ყოფს.