ეს მაჩვენებელი შორს არის რეკლამირებული 10-ევროიანი ფრენების ფასებისგან, რაც ნიშნავს, რომ ზოგიერთი მგზავრის იაფ ბილეთს სხვა მოგზაურები ანაზღაურებენ.
თუმცა ეს შემოსავალი არ იყო საკმარისი Ryanair-ის საოპერაციო ხარჯების დასაფარად, რომელიც ერთ მგზავრზე 65,64 ევროს შეადგენდა.
საწვავი – €29,57
პერსონალის ხარჯები – €9,23
აეროპორტისა და ჰენდლინგური კომპანიების საფასური – €7,88
ცვეთა – €6,36
საჰაერო ნავიგაცია – €5,72
მარკეტინგისა და დისტრიბუციის ხარჯები – €3,74
ტექნიკური ხარჯები და სათადარიგო ნაწილები – €3,14
სულ: €65,64
ზემოთ მოყვანილი მონაცემები აჩვენებს, რომ 10 ევროს სარეკლამო ტარიფი არსებითად მხოლოდ პერსონალის ხარჯებს ფარავს. ამრიგად, იაფ ბილეთებს ასუბსიდირებენ ის მოგზაურები, რომლებიც ბილეთებს 66 ევროს საშუალო ფასით ყიდულობენ.
გამოყენებული მონაცემები არის Ryanair-ის ფინანსური ანგარიშგება 2024 ფინანსური წლის მე-3 კვარტალში. ის მოიცავს 2023 წლის 1 ოქტომბრიდან 31 დეკემბრის ჩათვლით პერიოდს. კალენდარულ და ფინანსურ წელს შორის შეუსაბამობა განპირობებულია ავიაკომპანიის ფინანსური ანგარიშგების სპეციფიკით.
avianews.ge