ხელოვნურ ინტელექტზე (AI) დაფუძნებულმა შოპინგ-ინსტრუმენტებმა „შავი პარასკევის“ ონლაინ გაყიდვები აშშ-ში რეკორდულ მაჩვენებელზე, $11.8 მილიარდ დოლარამდე გაზარდა, რაც გასულ წელთან შედარებით 9.1%-იანი ზრდაა, – ამის შესახებ Reuters იუწყება.
გამოცემის ინფორმაციით, მომხმარებლები ხალხმრავალი მაღაზიების ნაცვლად, აქტიურად გადაერთნენ ონლაინ ვაჭრობაზე და ფასდაკლებების მოსაძებნად აქტიურად იყენებდნენ ჩათბოტებს.
„შავი პარასკევის“ ფარგლებში, ელექტრონული კომერცია 10.4%-ით გაიზარდა, ფიზიკური მაღაზიების გაყიდვები კი მხოლოდ 1.7%-ით.
Adobe Analytics-ის ცნობით, აშშ-ის საცალო ვაჭრობის საიტებზე ხელოვნური ინტელექტით გამოწვეული ტრაფიკი გასულ წელთან შედარებით 805%-ით გაიზარდა.




