რესტორნების ქსელმა Chipotle-მ ჯენზი თანამშრომლების მხარდასაჭერად ახალი შეღავათები დანერგა

ამერიკულმა რესტორნების ქსელმა Chipotle Mexican Grill-მა გამოაცხადა, რომ ე.წ „ბურიტო სეზონის“ წინ დამატებით 19 ათასი თანამშრომლის დაქირავებას აპირებს და ასევე ახალი შეღავათები შემოაქვს თაობა Z-ის (Gen Z) თანამშრომლებისთვის.
კომპანიაში ამჟამად 110 ათასზე მეტი ადამიანია დასაქმებული, ნათქვამია პრესრელიზში.
Chipotle დაიქირავებს დამატებით თანამშრომლებს მომდევნო რამდენიმე თვის განმავლობაში, რათა მოემზადოს წლის ყველაზე დატვირთული პერიოდისთვის (მარტიდან მაისამდე), რომელსაც „ბურიტო სეზონს“ უწოდებენ.
გასულ წელს კომპანიამ 15 ათასამდე სეზონური თანამშრომელი დაიქირავა.
Chipotle-მა ასევე გამოაცხადა ახალი შეღავათები თაობის Z-ის თანამშრომლებისთვის (1990-იანი წლების ბოლოს და 2000-იანი წლების დასაწყისში დაბადებული ადამიანები), რომლებიც მისი სამუშაო ძალის 73%-ზე მეტს შეადგენენ. ეს ზომები დაეხმარება მათ, სხვა საკითხებთან ერთად, დაფარონ სტუდენტური სესხები, მიიღონ წვდომა პრემიუმ საბანკო სერვისებზე და გაიუმჯობესონ ფსიქიკური ჯანმრთელობა, ნათქვამია მოხსენებაში.
Chipotle-ის კაპიტალიზაცია ბოლო სამი თვის განმავლობაში (63,7 მილიარდ დოლარამდე), თითქმის 27%-ით გაიზარდა, ხოლო Standard & Poor’s 500 საფონდო ინდექსმა დაახლოებით 17%-ით მოიმატა.
Chipotle-ის რესტორნები მუშაობს -ში, დიდ ბრიტანეთში, კანადაში, გერმანიასა და საფრანგეთში, სპეციალიზირებულია ბურიტოსა და ტაკოს წარმოებაში.