Walmart აშშ-ში დრონებით მიწოდების სერვისს აფართოებს ამერიკული

Walmart Inc. ქვეყნის უმსხვილესი საცალო კომპანია, გეგმავს დრონებით მიწოდების სერვისით კიდევ 1.8 მილიონი ოჯახის უზრუნველყოფას 2024 წელს. ამის შესახებ AP კომპანიის განცხადებაზე დაყრდნობით იუწყება.
გაფართოებული წვდომა ასახავს მზარდ მოთხოვნას და ასეთი მიწოდების ეფექტურობას, აცხადებენ Walmart-ის აღმასრულებლები. საერთო ჯამში, კომპანიის დრონებმა უკვე მიიტანეს 20 ათასი შეკვეთა შვიდ შტატში.
გარდა ამისა, Walmart-მა გამოაცხადა საძიებო ინსტრუმენტის დანერგვა, რომელიც დაფუძნებულია ხელოვნურ ინტელექტზე და ხელმისაწვდომია iOS მოწყობილობების მომხმარებლებისთვის. მას შეუძლია რეკომენდაცია გაუწიოს პროდუქტებს საძიებო მოთხოვნების საფუძველზე.
მაგალითად, მას შეეძლება შეარჩიოს პროდუქტი ამერიკული ფეხბურთის ფინალური მატჩის საყურებლად (ე.წ. Super Bowl), წერს MarketWatch. კომპანიამ ასევე დანერგა InHome Replenishment სააბონენტო სერვისი, რომელიც საშუალებას აძლევს მომხმარებელს მალფუჭებადი პროდუქტები სახლში განმეორებით შეუკვეთონ , AI-ით გამოვლენილი მომხმარებლის პრეფერენციების გათვალისწინებით.
Walmart-ის საკუთრებაში არსებული საცალო ქსელი Sam’s Club ავრცელებს კამერასა და ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებულ კალათის ამოცნობის ტექნოლოგიას, რათა მომხმარებელს არ მოუწიოს რიგში ლოდინი ქვითრების შესამოწმებლად მაღაზიიდან გასვლამდე. Sam’s Club-ის აღმასრულებელი დირექტორის, კრის ნიკოლასის თქმით, ეს გამოსავალი უკვე ხელმისაწვდომია ათ გაყიდვაში.