McDonald’s-ს, რესტორნებში გაყიდვების გაზრდის მიზნით, 2027 წლისთვის 8 800-ზე მეტი ლოკაციის გახსნა და ლოიალობის პროგრამაში 100 მილიონი წევრის დამატება სურს. ეს მიზნები სწრაფი კვების გიგანტის გრძელვადიანი გეგმების ნაწილია. ამის შესახებ CNBC წერს.

McDonald’s-ს, რესტორნებში გაყიდვების გაზრდის მიზნით, 2027 წლისთვის 8 800-ზე მეტი ლოკაციის გახსნა და ლოიალობის პროგრამაში 100 მილიონი წევრის დამატება სურს. ეს მიზნები სწრაფი კვების გიგანტის გრძელვადიანი გეგმების ნაწილია. ამის შესახებ CNBC წერს.