“ბიგ დატა – ტაქსების კომპანიამ აგროვა ინფორმაცია თბილისელებზე, ქუთაისელებზე, ბათუმელებზე და რუსეთს გადასცა…” – გიორგი მელაძე

ბიგ დატა – გსმენიათ ეს ტერმინი? ამ ტერმინით აღინიშნება სხვადასხვა წყაროდან მიღებული ინფორმაცია, რომელიც როგორც ერთიანი სურათის, ისე მიკრო სურათის აღქმის, ანალიზის, შესწავლის შესაძლებლობას გაძლევს. ტაქსების კომპანიამ მრავალი წელი აგროვა ინფორმაცია თბილისელებზე, ქუთაისელებზე, ბათუმელებზე და ბოლოს ეს ინფორმაცია რუსეთს გადასცა. ანუ, რუსმა ოფიცერმა იცის, ვინ საით გადაადგილდება, ვისთან ურთიერთობს და ა.შ. ახლა ტელეგრამის ჯერია. ტელეგრამზე თუ აშეარებ ინფოს, ქმნი ჯგუფებს, ჯგუფებში ქმნი აქტივობას – ამას იმახსოვრებს ტელეგრამი და როცა რუსები, ანუ რუსი ქართველები მისგან ინფოს აიღებენ, ეცოდინებათ, ვინ რას ფიქრობს, ვისთანაა, ლიდერი ვინ ყავს ჯგუფშ და ა.შ. სოციალური ქსელები ასეთი მამაძაღლობაა და თუ ეფექტური აქტივიზმი გვინდა, შევამციროთ დამოკიდებულება სოციალურ ქსელებზე, მტერს არ მივცეთ იმაზე მეტი მონაცემები, რაც მას უკვე აქვს. გუდ მორნინგ!