დიახ, მდინარაძეც სიკვდილს გადაურჩა, ელისაშვილი პირდაპირ ადამიანის მკვლელობაზე წავიდა

სლოვაკეთის პრეზიდენტს, ფიცოს რომ ესროლეს და სიკვდილს სასწაულებრივად გადაურჩა, შემდეგ ტრამპს რომ ესროლეს და ისიც სიკვდილს სასწაულებრივად გადაურჩა, ამ მოვლენებამდე ხომ არ გავიწყდებათ საქართველოში რა მოხდა? მოხდა ის, რომ ლაჩრულად, უკნიდან მიეპარა ს და გამეტებით საფეთქელში მუშტი ჩაარტყა.
დიახ, მდინარაძეც სიკვდილს გადაურჩა, რადგან თუ შენელებულ კადრებს კარგად დააკვირდებით, ელისაშვილი პირდაპირ ადამიანის მკვლელობაზე წავიდა, – წერს „ხალხის ძალის“ წევრი . ქადაგიძის თქმით, ზემოთ ხსენებული ქმედებები ცხადყოფს, რომ გლობალური ომის პარტია ხელწერას არ იცვლის და ადამიანების განადგურების მეთოდი ერთნაირი აქვთ.
ს პრეზიდენტს, ფიცოს რომ ესროლეს და სიკვდილს სასწაულებრივად გადაურჩა, შემდეგ ტრამპს რომ ესროლეს და ისიც სიკვდილს სასწაულებრივად გადაურჩა, ამ მოვლენებამდე ხომ არ გავიწყდებათ საქართველოში რა მოხდა? მოხდა ის, რომ ალეკო ელისაშვილი ლაჩრულად, უკნიდან მიეპარა მამუკა მდინარაძეს და გამეტებით საფეთქელში მუშტი ჩაარტყა.
დიახ, მდინარაძეც სიკვდილს გადაურჩა, რადგან თუ შენელებულ კადრებს კარგად დააკვირდებით, ელისაშვილი პირდაპირ ადამიანის მკვლელობაზე წავიდა. სხვა შანსი მას არ ჰქონდა, პარლამენტში იარაღს ვერ შეიტანდა და ჩასაფრებას ვერ მოუწყობდა უმრავლესობის ლიდერს, ამიტომ გააკეთა ის, რისი გაკეთებაც შეეძლო იმ მომენტში. ამიტომ, როდესაც ვამბობთ, რომ გლობალური ომის პარტია ხელწერას არ იცვლის და ადამიანების განადგურების მეთოდი ერთნაირი აქვთ, ამაში საქილიკო არაფერია. უფრო მეტიც, ნაძირალა ელისაშვილს ალბათ საყვედურსაც კი ეტყოდნენ, დავალება რომ ბოლომდე ვერ შეასრულა!!!“– წერს ზურაბ ქადაგიძე.

ასევე დაგაინტერესებთ

თუ თსუ-ში 2-3 ათასია A კატეგორიის პროფესორების ანაზღაურება, ეს ანაზღაურება უნდა იყოს მინიმუმ 10 ათასი ლარი იმისათვის, რომ სტიმული ჰქონდეს პროფესორს, იმუშაოს უნივერსიტეტში სრულ განაკვეთზე და საკუთარი თავი მიუძღვნას ბოლომდე სწავლებას და ასევე -კვლევას

განისაზღვრება კვოტები, რომლებიც გადანაწილდება უნივერსიტეტებზე და დაფინანსებას მიიღებენ კონკრეტული უნივერსიტეტები, მათ შორის, გეოგრაფიული განაწილების გათვალისწინებით, სახელმწიფო უნივერსიტეტებში იქნება უზრუნველყოფილი სრულიად თანამედროვე, გამართული ინფრასტრუქტურა

აქტიურად ვმუშაობთ სახელმძღვანელოების დახვეწაზე სკოლების დონეზეც, რათა მივიღოთ ახალი, ბევრად უფრო დახვეწილი სახელმძღვანელოები, რომლებიც იქნება დაფუძნებული ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების დოკუმენტზე