2024 წლის დეკემბერში საქართველოში მობილური აბონენტების (ფიზიკური და იურიდიული პირები ერთად) რაოდენობა 5 648 065 იყო, რაც წლიურად 2%-ით გაზრდილი მაჩვენებელია.
რაც შეეხება აბონენტების განაწილებას კომპანიების მიხედვით, გასულ წელს კვლავ “მაგთიკომი” ლიდერობდა, მთლიანი რაოდენობის 41.5%-იანი წილით, მას მოსდევდა “სილქნეტი” 35%-ით, ხოლო მესამე ადგილზე “სელფი მობაილი” იყო 23.3%-იანი წილით.
კომუნიკაციების კომისიის ანალიტიკური პორტალის მონაცემებით, 2024 წლის ბოლოს, აბონენტები ბაზრის სამ უმსხვილეს მოთამაშეზე ასე განაწილდა:
