“ხილის წვენების სექტორმა ნატურალური, პრემიუმ ნიშა უნდა დაიჭიროს” – სოსო მანჯავიძე ექსპორტზე

“ქართული აგროპროდუქტის” მმართველი პარტნიორი, სოსო მანჯავიძე მიიჩნევს, რომ ადგილობრივი წარმოების ხილის წვენი საერთაშორისო ბაზარზე პრემიუმ კლასის ნიშის ქვეშ უნდა მოექცეს, რაც მის წარმატებას განაპირობებს. ამის შესახებ მანჯავიძემ “საქმიანი დილას” ეთერში ისაუბრა.
“ქართული აგროპროდუქტი” ნატურალური ხილის წვენებსა და “სმუზებს” “კეთილი და პატიოსანი” ბრენდის ქვეშ ყიდის. კომპანია ექსპორტს 5 ქვეყანაში ახორციელებს.