ჩემს ხელთ არსებული ინფორმაციით, აქციაზე მყოფი აქტივისტები, კერძოდ მოძრაობა ჯიუტების წევრები ქმნიან იმიტაციას თითქოს არიან პოლიციელები, აცვიათ შავი ფორმები, ე.წ. რაციების საშუალებით ესაუბრებიან ერთმანეთს – ამ დადგმული ჩანაწერების გასაჯაროებას აპირებენ ისინი სხვადასხვა მედიასაშუალებასა და სოციალურ ქსელებში

ჩემს ხელთ არსებული ინფორმაციით, აქციაზე მყოფი აქტივისტები, კერძოდ მოძრაობა ჯიუტების წევრები ქმნიან იმიტაციას თითქოს არიან პოლიციელები, აცვიათ შავი ფორმები, ე.წ. რაციების საშუალებით ესაუბრებიან ერთმანეთს – ამ დადგმული ჩანაწერების გასაჯაროებას აპირებენ ისინი სხვადასხვა მედიასაშუალებასა და სოციალურ ქსელებში
ჩემს ხელთ არსებული ინფორმაციით, რუსთაველის გამზირზე მიმდინარე აქციაზე მყოფი აქტივისტები კერძოდ მოძრაობა ჯიუტების წევრები ქმნიან იმიტაციას თითქოს არიან პოლიციელები, აცვიათ შავი ფორმები, მიმსგავსებული შინაგან საქმეთა სამინისტროს ფორმებთან, – ამის შესახებ ინფორმაციას ექსპერტი დავით ჩიხელიძე ავრცელებს.
როგორც ჩიხელიძე სოციალურ ქსელში წერს, ამ დადგმული ჩანაწერების გასაჯაროებას აპირებენ ისინი სხვადასხვა მედიასაშუალებასა და სოციალურ ქსელებში და აპირებენ საზოგადოება მსგავსი ხერხებით შეცდომაში შეიყვანონ.
“ჩემს ხელთ არსებული ინფორმაციით, რუსთაველის გამზირზე მიმდინარე აქციაზე მყოფი აქტივისტები კერძოდ მოძრაობა ჯიუტების წევრები ქმნიან იმიტაციას თითქოს არიან პოლიციელები, აცვიათ შავი ფორმები, მიმსგავსებული შინაგან საქმეთა სამინისტროს ფორმებთან, ე.წ. რაციების საშუალებით ესაუბრებიან ერთმანეთს , თითქოსდა აკონტროლებენ პერიმეტრს, მათ შორის დაშავებული მოქალაქეების გადაადგილებას.
ჩემი ინფორმაციით, ამ დადგმული ჩანაწერების გასაჯაროებას აპირებენ ისინი სხვადასხვა მედიასაშუალებასა და სოციალურ ქსელებში.
ასეთი ბინძური ხერხებით და მეთოდებით აპირებენ, ისინი საზოგადოების სიცრუეში შეყვანას.” – წერს დავით ჩიხელიძე.

ასევე დაგაინტერესებთ

ხელისუფლება სრულად დაიცავს საქართველოს ეროვნულ და დემოგრაფიულ ინტერესებს და მხოლოდ ამ პირობებში განხორციელდება ყველა პროექტი, რომელიც საქართველოს ეკონომიკურ წინსვლას და ჩვენი ქვეყნის მოსახლეობას მეტ კეთილდღეობას მოუტანს

„იგლ ჰილსის“ 6.6 მილიარდი დოლარის ღირებულების საინვესტიციო პროექტი მშენებლობის ეტაპზე 24 ათასზე მეტ, ხოლო მშენებლობის დასრულების შემდეგ – 8 ათასზე მეტ სამუშაო ადგილს შექმნის, პროექტის მხოლოდ პირდაპირი ეფექტი საქართველოს ეკონომიკაზე იქნება დაახლოებით 11 მილიარდი ლარი, ყოველწლიურად ბიუჯეტში გადასახადების სახით შევა სულ მცირე 500 მილიონი ლარი