„შავდიამ“ 2 ახალი მაღაზია გახსნა და ექსპორტის გაფართოებას გეგმავს

ქართული სამოსისა და აქსესუარების ბრენდმა „შავდიამ“ 2024 წელს 2 ახალი მაღაზია გახსნა და აქტიურად მუშაობს ექსპორტის გაფართოებაზე ევროპასა და აზიაში. „კომერსანტთან“ საუბრისას „შავდიას“ დიზაინერი ელენე შავდია აცხადებს, რომ ტანსაცმლისა და აქსესუარების ახალ ხაზზე მუშაობენ, რომელიც მალე გამოჩნდება გაყიდვაში. „შავდიას“ ამჟამად 3 მაღაზია აქვს თბილისში – „გალერია თბილისში“, თბილისი მოლში და „აქსის თაუერსში“ და 2 ბათუმში.
„2024 წელი ჩვენი კომპანიისთვის განსაკუთრებით წარმატებული და აქტიური იყო. ჩვენმა ბრენდმა კიდევ 2 ახალი მაღაზია გახსნა საქართველოს რეგიონებში, ასევე ვამზადებთ ექსპორტის გაფართოებას რამდენიმე ევროპულ და აზიურ ბაზრებზე. გარდა ამისა, ჩვენ აქტიურად ვმუშაობთ ახალი პროდუქციის ხაზზე, რომელიც მალე გამოჩნდება ბაზარზე. ჩვენი მიზანია, გავაუმჯობესოთ ხარისხი და დიზაინი, რათა ჩვენს მომხმარებლებს საუკეთესო პროდუქცია შევთავაზოთ“, – აცხადებს ელენე შავდია.
ცოტა ხნის წინ „შავდიას“ სოციალურ ქსელში შარფების ახალი კოლექცია გამოჩნდა, ქართველი მწერლების გამოსახულებით. მათ დიზაინზე ნანა ჩხიროძემ იმუშავა და ფასები 70-დან 110 ლარამდეა. მათი შეძენა შესაძლებელია „შავდიას“ ოფიციალურ ვებგვერდზე, ასევე – ქსელურ მაღაზიებში თბილისსა და ბათუმში.
„მიმდინარე წელს, ახალი შარფებთან ერთად ჩვენმა ბრენდმა მომხმარებლებს ახალი კოლექციის სხვა ნაწარმი – მაისურები, ჩანთები და სხვადასხვა სამოსი წარუდგინა. კოლექციის ყველა ნაწარმი მაღალი ხარისხითა და უნიკალური დიზაინით გამოირჩევა, რაც ჩვენს პროდუქციას განსაკუთრებულად მიმზიდველს ხდის. ახალი შარფების კოლექცია გამოხატავს „შავდიას“ ბრენდის კავშირს ქართული კულტურასთან, ისტორიასა და ლიტერატურის წარმომადგენლებთან. განსაკუთრებულია თითოეულის დიზაინი, რომელზეც ნანა ჩხიროძემ იმუშავა. ეს კოლექცია ქართული ლიტერატურის 5 გენიალურ ფიგურას ასახავს: ვაჟა-ფშაველას სიბრძნესა და ბუნების სიყვარულს, ილია ჭავჭავაძის სამოქალაქო სულისკვეთებას, გალაქტიონ ტაბიძის პოეზიას, შოთა რუსთაველის გმირულ ისტორიებსა და ნიკოლოზ ბარათაშვილის რომანტიკულ განცდებს“, – აცხადებს ელენე შავდია.