2024 წელს ავტო ინდუსტრიაში ყველაზე ლოიალური მომხმარებელი ამერიკულ Rivian-ს ჰყავს. ხუთეულშია გერმანული Mini, BMW და Porsche და ისევ ამერიკული Tesla.
საუკეთესო და ყველაზე ცუდი საავტომობილო ბრენდების რეიტინგი მფლობელთა ლოიალურობის მიხედვით Consumer Reports-მა ყოველწლიური გამოკითხვით შეადგინა. კვლევაში 330 000-ზე მეტი მანქანის მფლობელი მონაწილეობდა. მათ ეკითხებოდნენ – იყიდდნენ თუ არა ერთი და იგივე მანქანას კვლავ.
Consumer Reports-ი 16-ეულში 6 გერმანული ავტომობილის მარკა მოხვდა, 5 – ამერიკული, 4 – იაპონური და 1 – სამხრეთ კორეული.
წლის ყველაზე ლოიალური საავტომობილო მარკების სია ასეთია:
Rivian – აშშ – 86%;
Mini – გერმანია – 77%;
BMW – გერმანია – 76%;
Potsche – გერმანია – 76%;
Tesla – აშშ – 74%;
Genesis – სამხრეთ კორეა – 73%;
Lexus – იაპონია – 73%;
Subaru – იაპონია – 70%;
Cadillac – აშშ – 61%;
Chrysler – აშშ – 60%;
Mercedes-Benz – გერმანია – 59%;
Audi – გერმანია – 59%;
Jeep – აშშ – 58%;
Nissan – იაპონია – 55%;
Volkswagen – გერმანია – 51%;
Infiniti – იაპონია – 43%.