ქართული ღვინის პოპულარიზაციისთვის ღვინის სააგენტო 13 მილიონ ლარს დახარჯავს

ქართული ღვინის პოპულარიზაციისთვის ღვინის სააგენტო 13 მილიონ ლარს დახარჯავს
სოფლის მეურნეობის სამინისტროს ღვინის ეროვნული სააგენტო ქართული ღვინის პოპულარიზაციაში 13 044 000 ლარ დახარჯავს. მომავალ წელს სარეკლამო კამპანიები 18-მდე ქვეყანაში უნდა ჩატარდეს.
მარკეტინგული კამპანიები გაიმართება:
· -ში;
· გერმანიაში;
· პოლონეთში;
· ჩინეთში;
· დიდ ბრიტანეთში;
· იაპონიაში;
· სამხრეთ კორეაში;
· საქართველოში.
გარდა ამისა დაგეგმილია 20-ზე მეტ საერთაშორისო გამოფენაში მონაწილეობა.
„მიზანია საქართველოში მეღვინეობის განვითარება და მის ფარგლებს გარეთ არსებულ საერთაშორისო ბაზარზე ქართული ღვინოპროდუქციის პოპულარიზაცია, ცნობადობის ამაღლება და საექსპორტო მიწოდების მაქსიმალურად ზრდა“, – წერია შესყიდვების სააგენტოს ვებგვერდზე გამოქვეყნებულ ინფორმაციაში.
ღვინის ეროვნული სააგენტო მსგავს კამპანიებს ყოველწლიურად ატარებს. 2025 წელს ამისთვის 12 მილიონი ლარი იყო გამოყოფილი. დაახლოებით ამდენივე დაიხარჯა 2024 წელსაც.
www.radiotavisupleba.ge

ასევე დაგაინტერესებთ

აზერბაიჯანი უკმაყოფილოა გარდაბანი-სადახლოს სატრანზიტო ტარიფის სიდიდით და მის მკვეთრ შემცირებას ითხოვს – რომან გოცირიძე აზერბაიჯანულ მედიაში საქართველოს წინააღმდეგ აგორებული კამპანიის სავარაუდო მიზეზს ასახელებს