როგორ ახდენს კონტენტი გავლენას B2B მყიდველებზე – B2B მყიდველები მხოლოდ გასართობად არ სქროლავენ

ინფლუენსერმარკეტინგმა B2B სახელმძღვანელოებში უკვე დაიკავა საპატიო ადგილი, თუმცა ბევრი მარკეტერი ჯერ კიდევ არაა ბოლომდე გარკვეული მასში. უნდა გაითვალისწინოთ, რომ B2B მყიდველები მხოლოდ გასართობად არ სქროლავენ. ისინი სოციალურ ქსელებს სანდოობაში დარწმუნებისა და მეტი ინფორმაციისთვის მიმართავენ.
ამ სტატიაში ვისაუბრებთ, როგორ იცვლება B2B მარკეტინგი და როგორ ინარჩუნებენ წამყვანი ბრენდები პოზიციებს ციფრულ ერაში.
კონტენტი გადაწყვეტილების მიღების პროცესში
თუკი ადრე მარკეტინგში დამკვიდრებული იყო Word-of-Mouth, ანუ ზეპირი გავრცელების მიდგომა, ახლა მას ნელ-ნელა კონტენტის ენა ანაცვლებს. B2B მყიდველები არ ეყრდნობიან მხოლოდ თქვენ მიერ გაგზავნილ ექსელებსა და სტატისტიკურ ცხრილებს, ისინი თქვენს კონტენტსაც აკვირდებიან და მერე წყვეტენ, იყიდონ თუ არა თქვენი პროდუქტი. არ დაგავიწყდეთ, რომ ეს სექტორი ჩვეულებრივი მყიდველი არა, ის თავადაც ბიზნესწარმომადგენელია, ამიტომ ყურადღებას მეტ დეტალზე ამახვილებს.
არსებობს Linkedin-ის კვლევაც, სადაც ჩანს, რომ:
· 82%-ის თქმით, კონტენტი პირდაპირ გავლენას ახდენს მათ გადაწყვეტილებებზე
· B2B მყიდველების 87% ამბობს, რომ უპირატესობას ანიჭებენ ინდუსტრიის ინფლუენსერების მხრიდან მიღებულ სანდო კონტენტს
· 79% თვეში ერთხელ მაინც ათვალიერებს კრეატორთა მიერ მოწოდებულ კონტენტს პროდუქტის შესახებ
კონტენტი მყიდველებისთვის არის ინფორმაცია, რომელსაც იყენებენ შეხედულებების დასადასტურებლად, სანდოობის შესაფასებლად, ფასების შესადარებლად და გაყიდვების გუნდებთან საუბრის წამოსაწყებადაც კი.
რატომ ხდება ასე? იმიტომ, რომ ხმაურიან 21-ე საუკუნეში შემქმნელები იშვიათ რამეს გვთავაზობენ: ადამიანურ ავთენტურობასა და ნდობას.
ყველაზე ეფექტურია, როდესაც B2B შემქმნელები არა მხოლოდ პროდუქტებზე საუბრობენ, არამედ ისინი მათ კონტექსტუალიზაციას უკეთებენ, მათ შესახებ ისტორიებს ჰყვებიან და რეალურ ბიზნესგამოწვევებთან აკავშირებენ. სწორედ ეს ამყარებს მათ გავლენას. და ბრენდის რეკლამებისგან განსხვავებით, რომლებიც ხშირად დახვეწილია, მაგრამ ზოგჯერ არაპერსონალური, შემქმნელის კონტენტი აღადგენს B2B-სთვის დაკარგულ ადამიანურ ხმას, რომლითაც მყიდველი კავშირს სწორედ თქვენს პროდუქტთან პოულობს და შეძენისკენ უბიძგებს.
რატომ არის LinkedIn სწორი პლატფორმა ამისთვის
LinkedIn არის ის პლატფორმა, სადაც ის რეალური საუბრები მიმდინარეობს, რომლებზეც ზემოთ ვისაუბრეთ, როცა ზეპირი გავრცელების მაგალითი ვახსენეთ. მეორე მხრივ, ესაა სივრცე, რომელსაც ხშირად სტუმრობენ პროფესიონალები და ბიზნესის წარმომადგენლები, ერთვებიან დისკუსიებში და აკვირდებიან მიმოხილვებს.
LinkedIn-ზე შემქმნელთა კონტენტის ზრდას თან ახლავს მოკლე ვიდეოების ზრდა, ფორმატი, რომელიც B2B მყიდველების თქმით, მათზე ყველაზე დიდ გავლენას ახდენს. ვიდეოების ატვირთვები წლიურად 45%-ით გაიზარდა და მყიდველთა 63% ამბობს, რომ ვიდეო მათ გადაწყვეტილებების მიღებაში ეხმარება. ძირითადად, კონტენტი სამი მიმართულებისგან შედგება: სწრაფი მიმოხილვა კომპანიის ლიდერების მხრიდან, ინოვაციის კულისებში შეხედვა და მომხმარებლის დამაჯერებელი ისტორია. სტატისტიკა იმასაც გვიჩვენებს, რომ ლიდერების მიერ მოთხრობილი ამბები და განხილვები დღეს ტარდიციულ რეკლამასთან შედარებით, ბევრად ეფექტურად მუშაობს. მისი მეშვეობით B2B მყიდველები რეალურ პერსპექტივას ხედავენ ბრენდსა და პროდუქტში, რომლის შეძენაზეც ფიქრობენ ან რომელთან თანამშრომლობაც აქვთ გადაწყვეტილი.
მიუხედავად იმისა, რაც უკვე ვილაპარაკეთ, უნდ აღვნიშნოთ, რომ ამ ახალ მიმდინარეობაში სტრატეგიები ჯერ კიდევ ისახება და ერთი, უნივერსალური რეცეპტი არ არსებობს. ეს ნიშნავს, რომ ექსპერიმენტების მსურველ ბრენდებს ახლა იშვიათი უპირატესობა აქვთ: ლიდერობის შანსი, სანამ ყველა დანარჩენი ჯერ კიდევ ცდილობს კონტენტის სიღრმეებში გარკვევას.
ლინკდინის პლატფორმა გთავაზობთ ინგლისურენოვან გზამკვლევს, რომელიც დაგეხმარებათ B2B კონტენტსტრატეგიის შექმნაში. ის, ასევე, რეალურ ისტორიებს გიყვებათ ისეთი ბრენდების შესახებ, რომლებმაც უკვე წარმატებას მიაღწიეს ამ მიმართულებით. ეს ბრენდებია: Lenovo, Adobe და Evonik. გაეცანით რჩევებს B2B კონტენტთან დაკავშირებით და დასახეთ ახალი მარკეტინგული გეგმები.
marketer.ge