სახელმწიფოს მიერ პრიორიტეტულად აღიარებული სატრანსპორტო დერეფნის ეკონომიკური შესაძლებლობების და მისი მიმზიდველობის გამოსავლენად, „სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრმა“ (TCRC) სატრანსპორტო პოლიტიკის 15 ძირითადი პრიორიტეტი დაადგინა.
TCRC-ის კვლევის საფუძველს სხვადასხვა ქვეყნების სატრანსპორტო პოლიტიკის ამსახველი სტრატეგიული დოკუმენტების შესწავლა და გაანალიზება წარმოადგენდა. კერძოდ, შესწავლილია საქართველოს რეალობასთან მიახლოებული, ოთხ მიმართულებად დაყოფილი 17 ქვეყანა.
სატრანსპორტო პოლიტიკის 15 პრიორიტეტი შემდეგნაირად ჩამოყალიბდა:
