“პოლონური პროდუქციის იმპორტი 24%-ით გაიზარდა” – გვანცა გრიგალაშვილი

პოლონეთის ინვესტიციების და ვაჭრობის სააგენტოს თბილისის ოფისის ხელმძღვანელის, გვანცა გრიგალაშვილის ინფორმაციით, პოლონეთიდან იმპორტირებული პროდუქცია საქართველოში ბოლო წლებში სწრაფად მატულობს.
როგორც გადაცემა “ბიზნესპარტნიორთან”გვანცა გრიგალაშვილი აღნიშნავს, მაგალითად, 2024 წელს ზრდა საშუალოდ 24%-ს აღწევს.
“ნელ-ნელა ქართველი მომხმარებელი პოლონური პროდუქციის სანდოობასა და ხარისხში რწმუნდება. ამასთან, ენერგოეფექტურობის კუთხით პოლონეთს ძალიან დიდი გამოცდილება აქვს და ინტერესიც მზარდია – კომპანიებს საქართველოში ტექნოლოგიების ტრანსფერის გაკეთება სურთ. რაც შეეხება გამოწვევებს – პოლონური კომპანიები, როდესაც საქართველოში იწყებენ ტრანსპორტირებას, ლოგისტიკის ჯაჭვის სწორად დალაგებას წინ წამოსწევენ ხოლმე”, -აცხადებს გვანცა გრიგალაშვილმა.
თბილისის ოფისის ხელმძღვანელი “პოლონეთის დღეები 2025-ის” შესახებაც საუბრობს და აღნიშნავს, რომ ღონისძიება 2 კვირის განმავლობაში გაგრძელდება.
მისივე თქმით, საქართველოში პოლონური პროდუქცია კვების სექტორში ყველაზე მზარდი და თვალსაჩინოა.
“პოლონური დღეების მთავარი მიზანია მომხმარებლებს მათი ბრენდები გააცნოს. კერძოდ, მაღალი, ევროპული ხარისხის პროდუქცია, რაც კონკურენტულ ფასშია. 2 კვირის განმავლობაში პარტნიორ სავაჭრო ობიექტებთან ერთად მომხმარებლებს, სხვადასხვა, აქტივობებს ვთავაზობთ. ძირითადად ეს ყველაფერი ფასდაკლებებს უკავშირდება. დახლებზე მონიშნულია “პოლონური დღეები”, სადაც მომხმარებლებს ფასდაკლებებით შეუძლიათ ისარგებლონ. თითქმის ყველა სავაჭრო ქსელს 20-დან 50%-მდე ფასდაკლება აქვს.
რაც შეეხება სავაჭრო მიმართულებებს, საქართველოში პოლონური პროდუქცია კვების სექტორში ყველაზე მზარდი და თვალსაჩინოა. მაგალითად, კვების სექტორი რომ ჩავშალოთ, ესაა – რძის, ხორცის პროდუქტები, ტკბილეული. მეორე სექტორი კოსმეტიკური და ფარმაცევტული საშუალებები გახლავთ, მაგალითად, წამლები, დეკორატიული კოსმეტიკა, თავის მოვლის საშუალების მიმართულება. მესამე მიმართულება სამშენებლო სექტორია – სამშენებლო მასალები ფართოდაა წარმოდგენილი, ავეჯის სექტორიც გვაქვს, საბავშვო პროდუქციის რეალიზებაც ხდება, მოკლედ, საკმაოდ მრავალფეროვანი ჩამონათვალია”, – აღნიშნავს გვანცა გრიგალაშვილი.
ცნობისთვის, ღონისძიება “პოლონეთის დღეები 2025-ის” ფარგლებში 1 000-მდე კომპანია მონაწილეობს. ფასდაკლებები 2 კვირის განმავლობაში გაგრძელდება.