მსოფლიოში 100 ყველაზე ძვირად ღირებული IT ბრენდის ღირებულებამ 3.2 ტრილიონ დოლარს მიაღწია

მსოფლიოში 100 ყველაზე ძვირად ღირებული IT ბრენდის ღირებულებამ 3.2 ტრილიონ დოლარს მიაღწია, საიდანაც 2.5 ტრილიონი დოლარი 44 ამერიკულ ბრენდზე მოდის, – ნათქვამია Brand Finance-ის კვლევაში.
-ის ბრენდების წილი 77.9%-ია. 24 ჩინური ბრენდი მთლიანი ღირებულების 11.4%-ს შეადგენს, 9 იაპონური ბრენდი – 2.1%-ს, 5 სამხრეთ კორეული ბრენდი – 3.9%-ს, 5 ინდური ბრენდი – 1.7%-ს.
Apple-ის ბრენდი სიის სათავეში ზედიზედ მეორე წელია პირველ ადგილს იკავებს, მისი ღირებულება 11%-ით გაიზარდა და 574.5 მილიარდ დოლარს მიაღწია. გამოკითხვები აჩვენებს, რომ მომხმარებელთა 80%-ზე მეტი იცნობს ბრენდს, ხოლო 45% Apple-ის პროდუქტების ან სერვისების გამოყენებას განიხილავს.
Microsoft-ის ბრენდმა მეორე პოზიცია შეინარჩუნა (+35%, $461.1 მილიარდამდე), Google-მა მესამე ადგილი დაიკავა (+24%, $413 მილიარდამდე), Amazon-მა მეოთხე ადგილი დაიკავა (+15%, $356.4 მილიარდამდე), ხოლო TikTok/Douyin-მა მეხუთე ადგილი დაიკავა (+26%, $105.8 მილიარდამდე).
ვრცლად interfax – ზე

ასევე დაგაინტერესებთ

„მინდა, მადლობა გადაგიხადოთ საქართველოს ევროპული გზის მხარდაჭერისთვის. ჩვენ გვაქვს ძალიან მკაფიო და ამბიციური მიზანი – 2030 წლისთვის საქართველო გახდეს ევროკავშირის წევრი ქვეყანა“ – ირაკლი კობახიძე ვიქტორ ორბანს

„ჩვენ მივესალმებით უნგრეთის მხარის მზადყოფნას, გამოყოს დარგობრივი ექსპერტი, რომელიც მხარს დაუჭერს სამინისტროს სოფლის მეურნეობისა და სოფლის განვითარების სფეროში ევროინტეგრაციის მოთხოვნების შესრულების პროცესში“ – დავით სონღულაშვილი