სულ უფრო მეტად, ჩვენი ცხოვრება, ჩვენი ყოველდღიურობა ხელოვნურ ინტელექტზე ხდება დამოკიდებული. ის ყველა ფეხის ნაბიჯზე გვხვდება და ყველა შემთხვევაში გადამწვყეტ როლს თამაშობს ხოლმე. ზოგიერთ ჩვენგანს, შესაძლოა, ამ ფენომენთან შეხება მხოლოდ სხვადასხვა ფოტომანიპულატორის სახით ჰქონდა, ან მისტიური ჩატის მეშვეობით, რომელსაც ყველა კითხვაზე ამომწურავი პასუხი აქვს ხოლმე. მაგრამ ეს მხოლოდ დასაწყისია ამ მთლიანი დიდი და კომპლექსური პროცესისა. არც თუ ისე შორეულ მომავალში ხელოვნური ინტელექტი უმეტესობა ჩვენგანის გასაკეთებელს გააკეთებს, ჩაგვანაცვლებს და მაღალი ალბათობით, ამ საქმეს იმაზე კარგად გააკეთებს, ვიდრე რეალური ადამიანები ართმევენ თავს. მეტიც, ამ მომავლისთვის მიმართულების მიმცემი თავადაც ხელოვნური ინტელექტი იქნება. უკვე დღეს, სწორედ ხელოვნური ინტელექტი მართავს საწარმოო პროცესს, აკონტროლებს საგზაო მოძრაობას, მონიტორინგს უწევს ადამიანების ჯანმრთელობას და ა.შ.
დღეს ხელოვნური ინტელექტის მიერ შექმნილი სასმლის შესახებ უნდა გიამბოთ, რომელიც, რა თქმა უნდა, ბედნიერების ფაბრიკაში შეიქმნა. მარკეტოლოგებმა ერთადერთი ამოცანა დაუსახეს ხელოვნურ ინტელექტს – როგორი იქნებოდა ლეგენდარული Coca-Cola-ს გემო 3000 წლის შემდეგ.