“რაც სამებაში იყო გამოფენილი, არაა ეგ ხატი: არაკანონიკურადაა დაწერილი და მისი ადგილი ტაძარში არ არის.
წმინდა მატრონას კანონიკური ხატებიც არსებობს და მათ არავინ ერჩის.
ეგ “ხატი” კი არაკანონიკურად აღიარეს თავად რუსებმა და ეკლესიიდან გაიტანეს.
არ არის ხატი – არ არის არც ხატისადმი უდიერი მოპყრობა (ვანდალიზმი, როგორც ამას სახელისუფლებო რესურსები წერენ).
ტაძრიდან გატანის უზრუნველსაყოფად სამოქალაქო აქტივისტის მხრიდან იმ ნაბიჯის გადადგმაში, რაც ნატა ფერაძემ გადადგა, ვერანაირ პრობლემას ვერ ვხედავ: ხატისთვის შეურაცხყოფა არავის მიუყენებია ამ შემთხვევაში, დახატულ და ხატად მიჩნეულ ნამუშევარს შეასხეს საღებავი.
სხვაა, რა მიაჩნია ხატად პატრიოტთა ალიანსს და სულ სხვაა, რა დატვირთვა და განმარტება აქვს სიტყვას “ხატი” – წერტილი,” – წერს სოციალურ ქსელში ჟურნალისტი ლაშა ბერულავა.