თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის მთავარი ღონისძიების მხარდამჭერია
კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს – წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლის გამოცდილების მართვის მიდგომებს და პრაქტიკებს გაგიზიარებენ, როგორც ქართული ბიზნესების წარმომადგენლები, ასევე საერთაშორისო ექსპერტები ბრიტანეთიდან, ბელგიიდან და კანადიდან. სამიტზე თქვენ შეხვდებით:
· იან გოლდინგს – Customer Experience Consultancy | CXPA (UK)
· ოლგა პოტაპცევას – European Customer Consultancy | CX Panda (UK)
· შონ ბელდინგს – Belding Group (Canada)
· ჯულიან ჰავესს – Qmatic (UK)
· ნიკ ვან ლანგენდონქს – Unbossers Network (Belgium)
![](https://news.ge/wp-content/uploads/2025/02/c969a338613831b44bbd0d971918301a-300x141.jpg)