თიბისი ბიზნესი განაგრძობს ბიზნეს განათლების სერიებს

1) რა არის ბაზრის სეგმენტაცია
2) რას ემსახურება ბაზრის სეგმენტაცია
3) სეგმენტაციის სახეები
4) სეგმენტაციის გამოყენების წესები
1) როგორ ხდება მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა
2) მიზნობრივ აუდიტორიასთან წვდომის სტრატეგიების ჩამოყალიბება
3) როგორ ხდება მიზნობრივი აუდიტორიის დეტალური დახასიათება
(R)

ასევე დაგაინტერესებთ

უჩა ნანუაშვილი – სიუჟეტი, რომელიც რუსულ არხზე გავიდა, ფალსიფიცირებული და დამონტაჟებულია – სინამდვილეში ვსაუბრობდი გასული წლის ნოემბერ-დეკემბერში, ე.წ. ტიტუშკების, არაფორმალური, შეიარაღებული დაჯგუფებების მონაწილეობაზე მოქალაქეების დარბევაში