ზურაბ ქადაგიძე: ყველა ევრო-ნაძირალა რადიკალიზმის წამხალისებელია საქართველოში, ისე, ჩვენს „ძაან ევროპელებს“ ცოტა მაინც არ ეუხერხულებათ, ქართველი ხალხის მაგივრად რომ წყვეტს ვიღაც ბილდტი, ვინ უნდა აღიარონ საქართველოს პრეზიდენტად?

ზურაბ ქადაგიძე: ყველა ევრო-ნაძირალა რადიკალიზმის წამხალისებელია საქართველოში, ისე, ჩვენს „ძაან ევროპელებს“ ცოტა მაინც არ ეუხერხულებათ, ქართველი ხალხის მაგივრად რომ წყვეტს ვიღაც ბილდტი, ვინ უნდა აღიარონ საქართველოს პრეზიდენტად?
ეს ხომ გახსოვთ რომელია?! ნაც-რეჟიმის ლობისტი რომ იყო და მისი ცოლის კომპანია, საქართველოს ბიუჯეტზე ეჯდა სააკაშვილს, – ასე ეხმიანება „ხალხის ძალის” წევრი, , შვედეთის ყოფილი პრემიერ-მინისტრის, კარლ ბილდტის განცხადებას, რომლის თანახმად, ევროკავშირმა და სხვებმა უნდა გადაწყვიტონ, ვის თვლიან საქართველოს ლეგიტიმურ პრეზიდენტად.
ქადაგიძის განცხადებით, ყველა “ევრო ნაძირალა” და კორუმპირებული პერსონა, საქართველოში რადიკალიზმის წამახალისებელია, მათ რიცხვშია ბილდტიც. მისივე თქმით, ქართული ლიბერალური ელიტა ისეთი უსამშობლოა, თუ „ბილდტები და კუბილიუსები” იტყვიან, შვილებსაც კი გასწირავენ.
„ეს ხომ გახსოვთ რომელია?!
ნაც-რეჟიმის ლობისტი რომ იყო და მისი ცოლის კომპანია, საქართველოს ბიუჯეტზე ეჯდა სააკაშვილს.
როდესაც მიშა დაიჭირეს, ჯერ მის ჯანმრთელობაზე და მერე სასამართლოზე წუხდა, რომ არ შეიძლებოდა სააკაშვილის გასამართლება.
მოკლედ, ყველა ევრო-ნაძირალა და კორუმპირებული პერსონა, რადიკალიზმის წამხალისებელია საქართველოში.
ისე, ჩვენს “ძაან ევროპელებს”, ცოტა მაინც არ ეუხერხულებათ, ქართველი ხალხის მაგივრად რომ წყვეტს ვიღაც ბილდტი – ვინ უნდა აღიარონ საქართველოს პრეზიდენტად?
თუმცა, ჩვენი “ლიბერალური ელიწა” ხომ ისეთი უსამშობლოა, ოღონდ ბილდტებმა და კუბილიუსებმა თქვან, საკუთარ შვილებს დაკლავენ მსხვერპლად!” – წერს ზურაბ ქადაგიძე სოციალურ ქსელში.

ასევე დაგაინტერესებთ

3 ადამიანი მირტყამდა და 1 რაციაზე იყო. ალბათ იცოდნენ, რომ ჟურნალისტი ვიყავი და ათივე თითი, 6 ნეკნი და ლავიწის ძვალი მოტეხილი მქონდა – „ნაცმოძრაობის“ რეჟიმის დაზარალებული მამუკა კვარაცხელია

პირველი, ვინც საავტომობილო ფედერაციის ქონებაზე და კერძოდ, რუსთავის ავტოდრომზე საუბარი დაიწყო, გახლდათ ვანო მერაბიშვილი – არ ფიგურირებს, მაგრამ, მას ძალიან ხშირად ნახულობდნენ ავტო-ბაზრობის მშენებლობაზე