“ვმუშაობთ იმაზე, რომ ბაქო-თბილისი-ყარსის მარშრუტზე ტვირთების გადაზიდვა ყოველწლიურად გაიზარდოს” – რკინიგზის გენდირექტორი – BM.GE

ახალქალაქის სადგურში ჩინეთიდან მომავალი მატარებელი შემოვიდა, რომელიც თურქეთის გავლით ევროპის მიმართულებით გადაადგილდება. ჩინური ტვირთის გადამზიდავის შემოსვლას ახალქალაქში საქართველოს რკინიგზის გენერალური დირექტორი ლაშა აბაშიძე დაესწრო. ვიზიტის ფარგლებში მან ბაქო-თბილისი-ყარსის სარკინიგზო ხაზი დაათვალიერა.
შეგახსენებთ, რომ ბაქო-თბილისი-ყარსის რკინიგზაზე მატარებლები სატესტო რეჟიმში მოძრაობენ.
“ჩვენ დღეს მივიღეთ ორი მატარებელი, რომელიც არის ჩინეთიდან. ბაქო-თბილისი-ყარსის პროექტი საკმაოდ მნიშვნელოვანია. წელს უკვე იზრდება ტვირთების მოცულობა. ჩვენთვის მნიშვნელოვანია, ჩინეთიდან შუა დერეფნის ნაწილში გავზარდოთ ჩინური ტვირთების მოცულობა. ვმუშაობთ იმაზე, რომ ყოველწლიურად მინიმუმ გავზარდოთ აღნიშნულ მარშრუტზე ტვირთების გადაზიდვა”, – განაცხადა ლაშა აბაშიძემ.
აღსანიშნავია, რომ ბაქო-თბილისი-ყარსის მონაკვეთის სრულად ამოქმედება სატვირთო გადაზიდვების მნიშვნელოვნად ზრდას შეუწყობს ხელს.
აღსანიშნია, რომ ბაქო-თბილისი-ყარსის სარკინიგზო მაგისტრალი 2017 წლის 30 ოქტომბერს ამოქმედდა. პროექტის ფარგლებში აშენდა ყარსი-ახალქალაქის 98 კმ-იანი რკინიგზა, რომლის 68 კმ თურქეთის ტერიტორიაზეა, 30 კმ კი საქართველოს ტერიტორიაზე. ამავე პროექტით საქართველოში ახალქალაქი-თბილისის 183 კმ-იანი სარკინიგზო მონაკვეთის რეკონსტრუქცია ჩატარდა. ბაქო-თბილისი-ყარსის სარკინიგზო მაგისტრალის საერთო სიგრძე 827 კმ-ია.
BM.GE