“ვაჭრობამ, ბოლო ერთი წლის დაღმასვლის ტრენდი „გადააგორა“, ახლა, საინტერესოა, რამდენად გაგრძელდება ეს დინამიკა” – ამის შესახებ ეკონომისტი გიორგი ხიშტოვანი BAG ინდექსის II კვარტალის ბიზნეს კლიმატის შეფასებისას აღნიშნავს. ხიშტოვანის ვარაუდით, ვაჭრობის სექტორის დადებითი დინამიკა დიდწილად, ბოლო პერიოდის, ძალიან აგრესიული სარეკლამო კამპანიების, აქციებისა და სხვა ტიპის შეთავაზებების შედეგია და ამ ტემპის შენარჩუნება ამ სექტორს ძალიან გაუჭირდება.
