თბილისის მერმა კახა კალძემ დღეს საზოგადოებას აცნობა, რომ „ავლაბრის“ მეტროსადგურის ზედა ვესტიბიულის რეაბილიტაცია დასრულებულია. მერიამ სამუშაოები „ბადა ქონსთრაქშენს“ დაუკვეთა, რომელსაც კიდევ ერთი მეტროსადგურის – „ვარკეთილის“ სრული რეაბილიტაცია აქვს ჩაბარებული.
„ვარკეთილში“ სამუშაოების დაწყებიდან 23 თვე 2024 წლის 21 ნოემბერს გავიდა. თბილისის მერიის სატრანსპორტო კომპანიის პრესსამსახურში რადიო თავისუფლებას უთხრეს, რომ ჯერ კიდევ უცნობია, როდის ექნება დედაქალაქის გარეუბანს განახლებული მეტროსადგური. საბოლოო თარიღის დასადგენად საჭიროა ექსპერტიზის დასკვნა, რასაც კომპანია ბოლო რამდენიმე კვირაა ელოდება.
შესყიდვების სააგენტოს ვებსაიტზე გამოქვეყნებული მონაცემების მიხედვით, ბოლო თვეებია, თბილისის მერიის სატრანსპორტო კომპანიას კონტრაქტორი „ბადა ქონსთრაქშენისთვის“ თანხა არ გადაუხდია. 2022 წლის 21 დეკემბერს ხელშეკრულება დაიდო 13,4 მილიონი ლარის მომსახურებაზე, საიდანაც კომპანიას მიღებული აქვს 3 მილიონ ლარამდე, თანხის 22 პროცენტი.
კახა კალაძის მერობის დროს კიდევ ორი მეტროსადგურის რეაბილიტაცია დაიწყო:
· „ავლაბრის“ ზედა ვესტიბულის განახლება რვა თვეში უნდა დასრულებულიყო და 28 თვე გაგრძელდა;
· დათქმული ვადის დარღვევით, დაგვიანებით გაიხსნა მეტროსადგური „გორცირიძეც“. სამუშაოები, რომლებისთვისაც შვიდი თვე იყო გათვალისწინებული, თითქმის სამი წელი გაგრძელდა.
მეტროსადგურ „ვარკეთილის“ რეაბილიტაციისთვის გათვლილი 18-თვიანი ვადა 21 ივნისს ამოიწურა. 2024 წლის 1 თებერვალს თბილისის მერმა კახა კალაძემ თქვა, რომ მეტროსადგურ „ვარკეთილის“ რეაბილიტაცია მიმდინარე წლის ზაფხულის ბოლოს დასრულდებოდა.
ფორუმი