დასახელდა ყველაზე ძვირად ღირებული საფეხბურთო ბრენდი

კომპანია Brand Finance-მა წარმოადგინა მსოფლიოს ყველაზე ძვირად ღირებული საფეხბურთო ბრენდების რეიტინგი.
კონსალტინგური კომპანიის მიერ შედგენილი სიის პირველ ადგილზე დაბრუნდა მადრიდის „რეალი“, რომელმაც პირველობა ჩამოართვა „მანჩესტერ სიტის“. ამასთან, ინგლისური კლუბის ბრენდის ღირებულება შარშანდელთან შედარებით გაიზარდა, ისევე როგორც „რეალის“.
ყველაზე ძვირადღირებული საფეხბურთო ბრენდების TOP10:
რეალი – 1,81 მლრდ დოლარიმანჩესტერ სიტი – 1,73 მლრდბარსელონა – 1,65 მლრდმანჩესტერ იუნ – 1,5 მლრდლივერპული – 1,48 მლრდბაიერნი – 1,33 მლრდპსჟ – 1,29 მლრდარსენალი – 1,07 მლრდტოტენჰემი – 930 მილიონი10. ჩელსი – 897 მილიონი

ასევე დაგაინტერესებთ

პროკურორი – თანამდებობიდან წასვლიდან ერთი წლის განმავლობაში პირს ვალდებულება აქვს, თავიდან შეავსოს დეკლარაცია, შესაბამისად 2025 წლის მარტში ჯუანშერ ბურჭულაძეს შევსებული აქვს – ესპანეთში შეიძინა უძრავი ქონება და ვალდებული იყო ეს აესახა, რაც არ მომხდარა