დასახელდა ყველაზე ძვირად ღირებული საფეხბურთო ბრენდი

კომპანია Brand Finance-მა წარმოადგინა მსოფლიოს ყველაზე ძვირად ღირებული საფეხბურთო ბრენდების რეიტინგი.
კონსალტინგური კომპანიის მიერ შედგენილი სიის პირველ ადგილზე დაბრუნდა მადრიდის „რეალი“, რომელმაც პირველობა ჩამოართვა „მანჩესტერ სიტის“. ამასთან, ინგლისური კლუბის ბრენდის ღირებულება შარშანდელთან შედარებით გაიზარდა, ისევე როგორც „რეალის“.
ყველაზე ძვირადღირებული საფეხბურთო ბრენდების TOP10:
რეალი – 1,81 მლრდ დოლარიმანჩესტერ სიტი – 1,73 მლრდბარსელონა – 1,65 მლრდმანჩესტერ იუნ – 1,5 მლრდლივერპული – 1,48 მლრდბაიერნი – 1,33 მლრდპსჟ – 1,29 მლრდარსენალი – 1,07 მლრდტოტენჰემი – 930 მილიონი10. ჩელსი – 897 მილიონი

ასევე დაგაინტერესებთ

შალვა პაპუაშვილი ოპოზიციაზე – საკუთარ ამომრჩეველს ატყუებენ, თავს ჟანა დარკად აჩვენებენ, სინამდვილეში, პოლიტიკური თანამდებობისკენ იყურებიან, რა შეიძლება ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნებზე მოიპოვონ

შალვა პაპუაშვილი – ხდება ყალბი იდეოლოგიების მსხვრევა, რომელსაც წლების განმავლობაში თავს ახვევდნენ ევროპულ საზოგადოებას – ვხედავთ ძალიან ზედაპირულ, რიგ შემთხვევაში, თავქარიან პოლიტიკას და მიდგომებს ზოგიერთი ევროპელი ლიდერის მხრიდან