დასავლეთ საქართველოში სუპერმარკეტების ქსელები უფრო ფართოდ არის წარმოდგენილი, ვიდრე აღმოსავლეთში – რომელი კომპანიები ლიდერობენ

აღმოსავლეთ საქართველოში ქსელური სუპერმარკეტების გავრცელება და მათი წილი სწრაფად მოხმარებადი საქონლით ვაჭრობის სექტორში უფრო დაბალია, ვიდრე დასავლეთ საქართველოში – ამის შესახებ TBC Capital-ის მიერ მომზადებული მიმოხილვიდან ირკვევა.
მიმოხილვის თანახმად, თბილისში ქსელური სუპერმარკეტების წილი სექტორის მთლიან გაყიდვებში 57%-ს შეადგენს, დასავლეთ საქართველოში ის 39%-ია, ხოლო აღმოსავლეთ საქართველოში 18%.
TBC Capital-ის თანახმად, მთლიანად ეროვნული მასშტაბით გაყიდვების მოცულობით სექტორის უმსხვილესი მოთამაშე არის „ნიკორა” რომლის წილიც ორგანიზებული ბაზრის სეგმენტზე 18.9%-ს შეადგენს, მეორე პოზიცია უჭირავს ორ ნაბიჯს 18.8%-იანი წილით, ხოლო მესამე პოზიცია კარფურს 13.6%-ით.
მიმოხილვის მიხედვით, აღმოსავლეთ საქართველოში მაგნიტის და ორი ნაბიჯის ქსელი არის მეტწილად წარმოდგენილი, ხოლო დასავლეთ საქართველოში მაგნიტის და დეილის ქსელი.