ბრიტანულმა მომხმარებელთა უფლებების დამცველმა ჯგუფმა Which? დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიები მგზავრების შეცდომაში შეყვანაში დაადანაშაულა

ბრიტანულმა მომხმარებელთა უფლებების დამცველმა ჯგუფმა Which? დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიები მგზავრების შეცდომაში შეყვანაში დაადანაშაულა
ბრიტანულმა მომხმარებელთა უფლებების დამცველმა ჯგუფმა Which? დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიები მგზავრების შეცდომაში შეყვანაში დაადანაშაულა. კვლევის მიხედვით, ბარგის რეალური ფასები იშვიათად შეესაბამება იმ მინიმალურ ტარიფებს, რომლებსაც კომპანიები რეკლამირებენ.
ორგანიზაციამ 1,500-ზე მეტი რეისი შეისწავლა ისეთი კომპანიების მაგალითზე, როგორიცაა Ryanair, easyJet და Wizz Air. შედეგებმა აჩვენა:
ბარგის საფასური მუდმივად მერყეობს და ხშირად რამდენჯერმე აღემატება „სარეკლამო“ მინიმუმს.
მგზავრები რეალურად თითქმის ვერასდროს ხედავენ იმ დაბალ ფასებს, რომლითაც ავიაკომპანიები მათ იზიდავენ.
ბრალდებებს ავიაკომპანიები სხვადასხვა არგუმენტით გამოეხმაურნენ:
Ryanair და Wizz Air: კვლევის მეთოდოლოგიასა და ნიმუშის ზომას „შეცდომაში შემყვანი“ უწოდეს.
easyJet: განაცხადა, რომ მათი ბარგის ტარიფების უმეტესობა დადგენილ ზღვარს ქვემოთ რჩება.
ბარგის გადაზიდვის საფასური დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიებისთვის შემოსავლის ერთ-ერთი მთავარი წყაროა.
ამავდროულად, ევროპელი რეგულატორები მსჯელობენ ახალ ინიციატივაზე: უნდა ჰქონდეს თუ არა ყველა მგზავრს უფლება, უფასოდ აიტანოს დამატებითი ხელბარგი თვითმფრინავის სალონში. თუ ეს გადაწყვეტილება მიიღება, მან შესაძლოა სრულად შეცვალოს ავიაბილეთების ფასების სტრუქტურა მთელ კონტინენტზე.