„ბიბლუსის“ და „თიბისის“ ერთობლივი ქეშბექ კამპანია დაიწყო: 20%-იანი ქეშბექი თიბისის მოსწავლის ბარათის ან ახალი თიბისი ბარათის მქონე 18-დან 23 წლის ჩათვლით სტუდენტებისთვის ბიბლუსის სრულ ასორტიმენტზე:
1.წიგნები;
2.საკანცელარიო პროდუქცია;
3.ელექტრო ტექნიკა;
4.კრაფტი;
5.პრემიუმ კლასის პროდუქცია და ა.შ.
„კომპანია „ბიბლუსი“ სტუდენტებს აიდენტიფიცირებს, როგორც ცნობისმოყვარეობის და პერსონალური ზრდის ინიციირების წყაროს. ჩვენ გვჯერა, რომ ზოგადი განათლება იძლევა სხვადასხვა შესაძლებლობებს, როგორიც არის წარმოსახვისა და ფანტაზიის უნარის ჰორიზონტის გაფართოება, ცნობიერების ამაღლება; ზოგადი ცოდნა სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია პიროვნული განვითარებისთვის, „ბიბლუსი“ მუდმივად ცდილობს, ხელი შეუწყოს აღნიშნულს და მომხმარებლებს შესთავაზოს ისეთი ლიტერატურა, რომელიც ავითარებს კრიტიკულ აზროვნებას და ამ გზით, გვიმარტივებს სამყაროს აღქმას. გვეამაყება, რომ მხარს ვუჭერთ სტუდენტებს თვითგანვითარების ამ გზაზე“, – „ბიბლუსის“ შემოქმედებითი დირექტორი გიორგი კეკელიძე.
საყურადღებოა, რომ „თიბისი“ ბანკის კამპანიას სხვა ქართული ბრენდებიც შეუერთდნენ, შესაბამისად, მომხმარებელი შეძლებს, ყველა ბრენდის ჭრილში ჯამურად მაქსიმუმ 50 ლარის ოდენობის ქეშბექის დაბრუნებას თვის განმავლობაში.
„ტრადიციულად შევუერთდით „თიბისის“ ხანგრძლივ ქეშბექ კამპანიას, რომელიც მოსწავლეებს და სტუდენტებს შესაძლებლობას აძლევს, მომენტალურად დაიბრუნონ გადახდილი თანხის 20%. შეთავაზება ვრცელდება „ბიბლუსის“ სრულ ასორტიმენტზე, რაც თიბისი ბანკის ახალგაზრდა მომხმარებელს საშუალებას მისცემს, სწავლისათვის საჭირო ნებისმიერი პროდუქცია, კამპანიის ფარგლებში, შეღავათიან ფასად შეიძინონ“, – „ბიბლუსის“ კომერციული დეპარტამენტის ხელმძღვანელი ნინო მელაშვილი.
ქეშბექ კამპანია 31 ივლისის ჩათვლით გაგრძელდება და ბიბლუსის ყველა ფიზიკურ მაღაზიაში იქნება ხელმისაწვდომი, გარდა აუთლეტ ფილიალისა (ჰუალინგ პლაზა, მახათას მთაზე, ჯ. ლეჟავას ქ. 22).
„თიბისი“ უკვე დიდი ხანია სტრატეგიულად თანამშრომლობს „ბიბლუსთან“. ჩვენი პარტნიორობა, განსაკუთრებით კი ახალი თაობის ჭრილში, გამორჩეული და საინტერესოა. მუდმივად ვცდილობთ, მოსწავლეებს და სტუდენტებს ერთობლივი ინიციატივებით საუკეთესო გამოცდილება შევუქმნათ. სამომავლოდ ვგეგმავთ, რომ ეს პარტნიორობა კიდევ უფრო მჭიდრო გახდეს და ჩვენს მომხმარებლებს სხვადასხვა ინოვაციური კამპანიები შევთავაზოთ“, – ახალი თაობის მიმართულების ბრენდ მენეჯერი ნია გვარამია.
შეთავაზებით სარგებლობისთვის, ბარათი ტარდება „თიბისის“ POS ტერმინალზე. ქეშბექ კამპანია არ ვრცელდება „ბიბლუსის“ ონლაინ მაღაზიაში.
ბიბლუსის შესახებ:
„ბიბლუსი“ საქართველოში წიგნების მაღაზიის ყველაზე ფართო ქსელია, რომლის მიზანია წიგნი გახადოს ხელმისაწვდომი ყველასთვის. უკვე 16 წელია „ბიბლუსი“ ხელს უწყობს წიგნიერების განვითარებას. „ბიბლუსის“ წარმატების საიდუმლო მომხმარებელზე ზრუნვაშია. „ბიბლუსში“ წიგნებთან ერთად წარმოდგენილია:
· სასკოლო-საკანცელარიო ნივთების მრავალფეროვანი ასორტიმენტი;
· ელექტრო აქსესუარები;
· დეკორი;
· საახალწლო აქსესუარები;
· სათამაშოები;
· წიგნის აქსესუარები და სხვა.
კომპანიის არსებობის 16 წლის განმავლობაში, „ბიბლუსმა“ შეძლო, შეექმნა საქართველოში საგამომცემლო პროდუქტების ყველაზე ფართო სავაჭრო ქსელი, რომელიც აკმაყოფილებს თანამედროვე სტანდარტებს და სარგებლობს მრავალრიცხოვანი მომხმარებლის ნდობით. „ბიბლუსში“ წარმოდგენილია ისეთი ბრენდები, როგორიც არის: MILAN, PONTO, CENTRUM, ROYAL TALENTS, ZIELER, Royal Christmas, Wurm, Kaemingk, Koopman, Beus, Usams და სხვა.
დღეისათვის, ბიბლუსი აერთიანებს 80-ზე მეტ ფილიალს მთელი ქვეყნის მასშტაბით. „ბიბლუსი“ არის ქვეყნის ერთ-ერთი მსხვილი დამსაქმებელი.
„ბიბლუსი ჯგუფი“ საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი რითეილერია წიგნების მაღაზიათა ქსელის – „ბიბლუსის“ გარდა აერთიანებს სათამაშოების მაღაზიებს – „პეპელას“ და „XS Toys“-ს, მულტიფუნქციურ სავაჭრო სივრცეების ქსელს – „მულტის“ და კაფეების ქსელს – „წიგნის კაფე“. ჯგუფი ჯამში საქართველოში 125-ზე მეტ სავაჭრო სივრცეს ფლობს.
(R)
