ამასობაში, თურქეთი ემზადება უცხო ქვეყნის აგენტებზე კანონპროექტის ინიციირებისთვის

ამასობაში, თურქეთი ემზადება უცხო ქვეყნის აგენტებზე კანონპროექტის ინიციირებისთვის! ყველა ქვეყანა საკუთარი სუვერენიტეტისა და საზოგადოების დაცვას სამართლებრივი ბერკეტებით ახერხებს, რათა პროქსი და ჰიბრიდული მანიპულაციებით ვერავინ მოახერხოს ზეგავლენა, – ასე ეხმიანება “ხალხის ძალის” წევრი, ინფორმაციას იმის შესახებ, რომ თურქეთი აპირებს “უცხოელი აგენტების” შესახებ კანონპროექტის მიმღები ქვეყნების რიგს შეუერთდეს.
ქადაგიძის თქმით, თურქეთი, რომელიც ნატოს წევრი და რეგიონის მთავარი აქტორია, სწორედ უცხო გავლენებისგან დასაცავად იწყებს კანონმდებლობის მოწესრიგებას. მისივე განცხადებით, მსოფლიო ფხიზლდება ფსევდო-ლიბერალური ილუზიების და ფაშისტური ნარატივებისგან.
“ამასობაში, თურქეთი ემზადება უცხო ქვეყნის აგენტებზე კანონპროექტის ინიციირებისთვის!
ყველა ქვეყანა საკუთარი სუვერენიტეტისა და საზოგადოების დაცვას სამართლებრივი ბერკეტებით ახერხებს, რათა პროქსი და ჰიბრიდული მანიპულაციებით ვერავინ მოახერხოს ზეგავლენა.
თურქეთი ნატოს წევრი და რეგიონის მთავარი აქტორია და სწორედ, რომ უცხო გავლენებისგან თავის დასაცავად, კანონმდებლობის მოწესრიგებას იწყებს.
იქაც რუსულად მონათლავენ კანონპროექტს? ძალიან გაუჭირდებათ!
P.S. მსოფლიო ფხიზლდება ფსევდო-ლიბერალური ილუზიებისა და ფაშისტური ნარატივებისაგან. საქართველო კი ჩვენი რეგიონის არდშია!” – წერს ზურაბ ქადაგიძე.
Next: იარაღის მოწოდებას და „ჭკვიანად მოქცევის“ შემთხვევაში -ს ვიზების გაცემის ლიბერალიზაციის დაპირებას, ქუჩის წახალისების სუნი უფრო უდის, ვიდრე – საქართველოს მიმართ კეთილგანწყობის

ასევე დაგაინტერესებთ

თუ თსუ-ში 2-3 ათასია A კატეგორიის პროფესორების ანაზღაურება, ეს ანაზღაურება უნდა იყოს მინიმუმ 10 ათასი ლარი იმისათვის, რომ სტიმული ჰქონდეს პროფესორს, იმუშაოს უნივერსიტეტში სრულ განაკვეთზე და საკუთარი თავი მიუძღვნას ბოლომდე სწავლებას და ასევე -კვლევას

განისაზღვრება კვოტები, რომლებიც გადანაწილდება უნივერსიტეტებზე და დაფინანსებას მიიღებენ კონკრეტული უნივერსიტეტები, მათ შორის, გეოგრაფიული განაწილების გათვალისწინებით, სახელმწიფო უნივერსიტეტებში იქნება უზრუნველყოფილი სრულიად თანამედროვე, გამართული ინფრასტრუქტურა

აქტიურად ვმუშაობთ სახელმძღვანელოების დახვეწაზე სკოლების დონეზეც, რათა მივიღოთ ახალი, ბევრად უფრო დახვეწილი სახელმძღვანელოები, რომლებიც იქნება დაფუძნებული ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების დოკუმენტზე