ანიმაციის გადაღების შესაძლებლობები დღეს ძალიან დიდი და გამარტივებულია. წლების წინ ილუსტრატორები მულტფილმების გადასაღებად ტრადიციული ანიმაციის მეთოდს იყენებდნენ, რომელსაც ასევე უწოდებენ კლასიკურ და ნახატ ანიმაციას. ტრადიციულ ანიმაციაში ყოველი კადრი იხატება ხელით.
ტრადიციული მეთოდით შექმნილი ანიმაცია, ისევე როგორც კინოინდუსტრიის სხვა პროდუქცია, ეფუძნება კადრირებას. კადრირება ანიმაციაში წარმოადგენს სურათებისა და ანოტაციების წყობას, რომელიც კომიქსის მსგავსია. კადრირების მხატვრები დროდადრო ესაუბრებიან რეჟისორს.
უშუალოდ გადაღების პროცესამდე იწერება ხოლმე გამხმოვანებელთა ხმები. ძირითადად, ეს ხდება იმისთვის, რომ ფილმის მომზადებისას ყველა პერსონაჟის პირი ხმასთან ერთად სინქრონულად მოძრაობდეს.
იმისთვის, რომ „ალისა საოცრებათა ქვეყანაში“ გადაეღოთ, სტუდია „უოლტ დისნეი“, ზუსტად ამ მეთოდს იყენებდა. ანიმატორები თავდაპირველად რეალურ მოდელს ყოველ ეპიზოდში იღებდნენ, შემდეგ კი მის გამოსახულებას ხატავდნენ.
გოგო, რომელიც საოცრებათა ქვეყანაში მოხვდა, 10 წლის მსახიობი კეტრინ ბომონტი იყო.
სტუდიური მუშაობის დროს, კეტრინს აკრობატული ილეთების შესრულება უწევდა, რათა მხატვრებს ამ კადრების მიხედვით საჭირო სცენები დაეხატათ.
ილუსტრატორები კვირაში ზედიზედ 23-24 წამიან ანიმაციას ხატავდნენ.
კომენტარები