პოლიტიკური პარტიები წინასაარჩევნოდ დიდ ყურადღებას უთმობენ ტელე-რადიო კომპანიებში კომერციული რეკლამების განთავსებას და ამაში საკმაოდ დიდ ფულსაც ხარჯავენ. ქვემოთ გთავაზობთ 4 პოლიტიკური პარტიის მიერ წინასაარჩევნოდ, ტელე-რადიო კომპანიებში რეკლამის განთავსებისთვის დახარჯულ თანხებს. სტატია დამზადებულია ცესკო-ს ოფიციალურ ვებგვერდზე განთავსებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით და მოიცავს მთლიანად წინასაარჩევნო პერიოდს.
„პატრიოტთა ალიანსი“:
დახარჯული აქვს სულ 52 766 ლარი. აქედან ობიექტივი- 36 690; მეგატვ- 1 800; გურჯაანიტვ- 1 600; თანამგზავრი- 1 800; ოდიში- 3 750; რიონი- 3 776; ეგრისი- 1 600; ბორჯომი- 1 750;
„ევროპული საქართველო – მოძრაობა თავისუფლებისთვის“
სულ დახარჯული აქვს 292 170 ლარი. აქედან იმერვიზია- 2 016; რუსთავი2- 198 566; ეგრისი-2 000; ფარვანა-3 000; თანამგზავრი- 4 950; რიონი- 6 608; ოდიში-6 500; მეცხრე ტალღა-5 005; მარნეული- 6 000; ტვ ზარი- 2 000; დია- 4800; გურჯაანი- 4 800; ატვ12- 3 000; პირველი- 3 5000; იმპერია-1 920; მეგატვ-2 500; ქვემო ქართლის ტელე-რადიო კომპანია- 6 300; გურიატვ- 5 005;
„ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა“
სულ დახარჯული აქვს 289 467 ლარი. აქედან რუსთავი2- 219 862; პირველი- 30 060; რიონი- 10 384; იმერვიზია- 6 050; ქვემო ქართლის ტელერადიო კომპანია- 4 950; გურჯაანი-4 400; ოდიში- 8 250; მეცხრე ტალღა- 4 620; დია- 8 800; თანამგზავრი- 2 475.
„ქართული ოცნება – დემოკრატიული საქართველო“
სულ დახარჯული აქვს 599 457 ლარი. აქედან თანამგზავრი- 12 600; ტვ25- 20 160; გურჯაანიტვ- 11 200; ბორჯომი- 9 800; მაესტრო- 12 740; ფარვანა ტვ- 5 600; ოდიში- 21 000; ატვ12- 5 600; მეცხრე ტალღა- 11 760; მარნეული ტვ-12 000; სამაუწყებლო კომპანია ბოლნელი- 4 200; ტელეკომპანია დია- 22 400; ტელეიმედი- 344 825; თავისუფალი მედია სივრცე- 11 760; ეგრისი-11 200; კავკასია-28 980; ბორჯომი-11 200; ზარი- 11 200; რიონი- 26 432.
კომენტარები