მსოფლიო პრესა ეხმაურება დეა კულუმბეგაშვილის “აპრილს”, რომლის პრემიერაც ვენეციის კინოფესტივალზე შედგა

ვე­ნე­ცი­ის კი­ნო­ფეს­ტი­ვალ­ზე ქარ­თვე­ლი რე­ჟი­სო­რის, დეა კუ­ლუმ­ბე­გაშ­ვი­ლის ახა­ლი ფილ­მის, “აპ­რი­ლის” პრე­მი­ე­რა გა­ი­მარ­თა.

კი­ნო­სუ­რათს ცნო­ბილ­მა უცხო­ურ­მა გა­მო­ცე­მებ­მა რე­ცენ­ზი­ე­ბი მი­უ­ძღვნეს. Guardian, Hollywood Reporter და Variety, ფილ­მს და­დე­ბი­თად აფა­სე­ბენ და კი­ნო­ფეს­ტი­ვალ­ზე ერთ-ერთ ყვე­ლა­ზე ძლი­ერ კი­ნო­სუ­რა­თად იხ­სე­ნი­ე­ბენ. გთა­ვა­ზობთ თი­თო­ე­ულ რე­ცენ­ზი­ას.

  • Guardian-ის რე­ცენ­ზი­ის სა­თა­უ­რი ასე­თია: “ამა­ღელ­ვე­ბე­ლი დრა­მით აბორ­ტის თე­მა­ზე, დეა კუ­ლუმ­ბე­გაშ­ვი­ლი თა­ვის მთლი­ან პო­ტენ­ცი­ალს აღ­წევს”. კი­ნოკ­რი­ტი­კო­სის, პი­ტერ ბრედ­შო­უს სტა­ტი­ა­ში ვკი­თხუ­ლობთ:

“დეა კუ­ლუმ­ბე­გაშ­ვი­ლი სა­ინ­ტე­რე­სო ქარ­თვე­ლი რე­ჟი­სო­რია, რომ­ლის სა­დე­ბი­უ­ტო ნა­მუ­შე­ვარ­მა “და­სა­წყის­მა” ‘ოქ­როს” შე­ფა­სე­ბე­ბი მი­ი­ღო, თუმ­ცა უნდა ვა­ღი­ა­რო, რომ ამ ფილ­მის მი­მართ გარ­კვე­უ­ლი სკეპ­ტი­ციზ­მით ვი­ყა­ვი გან­წყო­ბი­ლი, რად­გან მეჩ­ვე­ნე­ბო­და, რომ სტი­ლი სხვა რე­ჟი­სო­რე­ბის­გან იყო ნა­სეს­ხე­ბი – მა­გა­ლი­თად, კარ­ლოს რე­ი­გა­და­სი­სა და მი­ხა­ელ ჰა­ნე­კეს შე­მოქ­მე­დე­ბი­დან.

ვრცლად

ასევე დაგაინტერესებთ

ნათია მეზვრიშვილი – ჩვენთვის, ქარტიაზე ხელმოწერა ერთგვარი პოლიტიკური კომპრომისი იყო, ტექნიკური მთავრობის ნაწილში განსაკუთრებით, რადგან ჩვენთვის ეს გზაა, მხოლოდ „ნაციონალური მოძრაობის“ მთავრობა არ ჩამოყალიბდეს

მეუფე ნიკოლოზი – ვის აირჩევს ადამიანი, აქ რაიმე მითითების მიცემა არ შეიძლება იმიტომ, რომ თუ გვინდა ვიყოთ თავისუფალი სახელმწიფო, ეს თავისუფალი სახელმწიფო პიროვნებებისგან უნდა შედგებოდეს